בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שוב הרוג בכביש 6

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/11/2005 01:22 לינק ישיר 
שוב הרוג בכביש 6

נהג רכב פרטי, חרדי, תושב יבנאל כבן 45 נהרג בשעות הערב לאחר שנפגע בידי רכב חולף. התאונה הקשה אירעה בכביש 6 בין מחלף קאסם למחלף נחשונים. הרכב מסוג "אאודי" בו נסע, נתקע לפתע במהלך הנסיעה בכביש. הנהג יצא מן הרכב לבדוק את נסיבות התקלה ונפגע מרכב חולף שפגעו והרגו במקום. מתנדב מד"א, "הצלה" מאלעד, מרדכי פורייס סיפר כי כאשר הגיעו כוחות ההצלה לא נותר אלא לקבוע את מותו של הנהג. "טיפלנו בשטח בשני פצועים נוספים שנפגעו לאחר שרכב שלישי היה מעורב אף הוא בתאונה הקשה" סיפר פורייס. כוחות מד"א ו"הצלה " ירקון טיפלו באירוע ואמבולנסים פינו את הפצועים לבית החולים "בלינסון".





תוקן על ידי - hazala101 - 14/11/2005 1:00:28



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/11/2005 12:40 לינק ישיר 

עברתי אתמול וראיתי את אנשי ההצלה עובדים עליו ... ממש עבודת קודש ירבו כמותכם בישראל.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/11/2005 11:31 לינק ישיר 

שמו של ההרוג הוא משה מכלוף בן 44 מראשל"צ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שוב הרוג בכביש 6
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext