בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

למה לא היה כנון לילה?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/11/2005 12:39 לינק ישיר 
למה לא היה כנון לילה?

בן אליעז 8 ר'ג לחץ דם גבה היה רק את כנון 562 שבקרב היה 388 והוא לא היה כנון לילה?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/11/2005 18:10 לינק ישיר 

או מצאת בדיוק איזה אירוע שלא יצאו 4 רק 2 נו באמת ....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/11/2005 12:46 לינק ישיר 

חגי תרגע...

לא יצא ביפר על זה לכונני ב"ב!!

אל תנסה לעשות סבטוחה בעניין ..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > למה לא היה כנון לילה?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext