בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מוצא"ש ת.ד. כביש 4 אלוף שדה.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/11/2005 18:08 לינק ישיר 
מוצא"ש ת.ד. כביש 4 אלוף שדה.

שוב שוב המירס של הצלה בא לשימוש ...

מתנדבי הצלה גוש דן כבר התרגלו לקולו של שמעון אטינגר מבכירי הצלה גוש-דן שמידי יום בוקע ממכשירי המירס החדשים ומבקש את עזרתם של המתנדבים אולי הם "במקרה" (...אין מקרה אלא הכל בידי שמים) נמצאים ליד ת.ד. מחוץ לאיזור "דן".

ואכן במוצא"ש האחרון שוב רעם קולו .. ת.ד. קשה קינימטיקה קשה במיוחד בכביש 4 בין אלוף שדה למסובים.

כוח הצלה מצוות דרום שיצא במהירות למקום ראה את ו.. נפעם ! נס! איך יצאו 3 אנשים בריאים ושלמים בכזו קינימקיטה זה רק נס משמים אמרו לעצמם.

ראו אתם בעצמכם ושיפטו .. (עד כמה שניתן לראות בחושך ..)


במקום היו כונני הצלה גוש- דן:
אשר ברדה, מאיר זרגריאן, ו, ש.בוקשפן על "דן 52" שחבר לירקון.

כאמור בס"ד כולם יצאו בריאים ושלמים וסירבו פינוי או טיפול.


תוקן על ידי - צוות_דרום - 13/11/2005 18:10:09



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/11/2005 18:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/11/2005 18:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/11/2005 18:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/11/2005 18:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מוצא"ש ת.ד. כביש 4 אלוף שדה.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext