בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ויכוח... צעקות... והסכין נשלפה...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/11/2005 00:37 לינק ישיר 
ויכוח... צעקות... והסכין נשלפה...
מצורף קובץ

זה היה ברח' הירקון בב"ב בשבוע החולף.

ויכוח מילולי בין שני נהגים, הפך לתגרה אלימה במהלכה הוציא האחד סכין ודקר את עמיתו פעמיים באזור העליון של הגב.

מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" שלמה אילוז ואליהו לוינשטיין שחשו למקום העניקו לנפגע טיפול ראשוני.

הפאראמדיק יעקב צורף וצוות נט"ן ר"ג המשיכו בטיפול ופינו אותו באורח בינוני לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.


__________

אין להעתיק את התמונות ללא אישור בכתב


תוקן על ידי - hazala101 - 14/11/2005 0:44:31



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ


שלמה והחיוך הנצחי...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ויכוח... צעקות... והסכין נשלפה...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext