בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

חוגגים חודש להזנקות האש בבורסה בר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/11/2005 00:44 לינק ישיר 
חוגגים חודש להזנקות האש בבורסה בר"ג
מצורף קובץ


זה כבר הפך לכמעט שיגרה.

מזה כחודש, כפעם בשבוע מוזנקים הכוננים ע"פ ההודעה דלהלן:
- "בורסת היהלומים בר"ג נמסר על שריפה. לא ידוע על לכודים. רגיל + נט"ן" -

מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" חיים אדלהייט המשמש כיו"ר ועד המתנדבים ואחראי כונני גוש-דן והעובד במתחם הבורסה ממהר תמיד לעדכן מהמקום, כי 'שוב' מדובר בתקלה של גלאי העשן, ואין סיבה לצאת למקום.

ניידות מד"א שמגיעות למקום, ממתינות עד לשחרורם ע"י קצין כיבוי.

ואפרופו שריפה בבורסה – להוי ידוע לכם כי לא מתאפשרת כניסה למתחם הבורסה במקרה שכזה עד לבירור העניין לאשורו ע"י אנשי הבטחון המקומיים.

בהזנקה שהיתה בשבוע האחרון, הספיק מיודעינו דן לוין לתפוס בעדשתו את ההערכות של הכוחות מחוץ למתחם הבורסה.


_________

אין להעתיק את התמונות ללא אישור בכתב.






דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 10:50 לינק ישיר 

אז ככה בגלל עבודות במקום נתפס חומר בידוד והתחיל להדלק בתמונה אם אני מזהה נכון זה בפעם הראשונה ב2.11.05 שהיה שאני גם יצאתי. בפעם השניה (לאחר יומיים)אני לא הייתי במשמרת .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ


אין להעתיק את התמונות ללא אישור בכתב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > חוגגים חודש להזנקות האש בבורסה בר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext