חוגגים חודש להזנקות האש בבורסה בר"ג
מצורף קובץ
זה כבר הפך לכמעט שיגרה.
מזה כחודש, כפעם בשבוע מוזנקים הכוננים ע"פ ההודעה דלהלן:
- "בורסת היהלומים בר"ג נמסר על שריפה. לא ידוע על לכודים. רגיל + נט"ן" -
מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" חיים אדלהייט המשמש כיו"ר ועד המתנדבים ואחראי כונני גוש-דן והעובד במתחם הבורסה ממהר תמיד לעדכן מהמקום, כי 'שוב' מדובר בתקלה של גלאי העשן, ואין סיבה לצאת למקום.
ניידות מד"א שמגיעות למקום, ממתינות עד לשחרורם ע"י קצין כיבוי.
ואפרופו שריפה בבורסה – להוי ידוע לכם כי לא מתאפשרת כניסה למתחם הבורסה במקרה שכזה עד לבירור העניין לאשורו ע"י אנשי הבטחון המקומיים.
בהזנקה שהיתה בשבוע האחרון, הספיק מיודעינו דן לוין לתפוס בעדשתו את ההערכות של הכוחות מחוץ למתחם הבורסה.
_________
אין להעתיק את התמונות ללא אישור בכתב.

|
|