בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ביקשה להתמזג בתנועה והתמזגה במשאית...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/11/2005 00:52 לינק ישיר 
ביקשה להתמזג בתנועה והתמזגה במשאית...
מצורף קובץ


נהגת רכב פרטי שנסעה על כביש מס' 4 (גהה) עלתה מהשוליים וביקשה להתמזג בתנועה.

ככה"נ מחוסר שימת לב, לא שתה למשאית מסוג וולוו שעשתה את דרכה באתו נתיב, והתוצאה היתה התמזגות בלתי נמנעת בין אותם 2 כלי רכב.

למרבה הנס היתה ההתנגשות 'עדינה' תוך כדי סיבוב וגרירה.

מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" חיים פינקלשטיין, דוד בן-שמואל ויוסף פרידמן (ג'וניור) חשו לעזרתה של אותה נהגת והעניקו לה טיפול רפואי ראשוני., לאחריו פונתה במצב קל ע"י אמבולנס רגיל (ירקון 65) לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.

________
אין להעתיק את התמונות ללא אישור בכתב




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/11/2005 20:17 לינק ישיר 

איפה הווסטים??????????????????????????????????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/11/2005 00:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ


"רגע, מה? צילמת אותנו כשאנחנו עובדים בלי האפודים?"...

_____________

אין להעתיק את התמונות ללא אישור בכתב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ


אין להעתיק את התמונות ללא אישור בכתב




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ


אין להעתיק את התמונות ללא אישור בכתב




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ביקשה להתמזג בתנועה והתמזגה במשאית...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext