בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"הרכב התחיל לעשן"...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/11/2005 17:49 לינק ישיר 
"הרכב התחיל לעשן"...
מצורף קובץ


מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" דוד בן-שמואל ואליהו לוינשטיין הוזעקו למקרה של שריפה ברכב ברח' מירון בבני-ברק.

צוותי כיבוי מתחנת ב"ב עמלו למגר את העשן המיתמר, כשבינתיים המתנדבים 'מאבטחים' את האירוע, יחד עם המתנדבים החובש הבכיר שלמה מאירוביץ ושרגא ציטרין שהגיעו על אמבולנס מד"א.

האירוע הסתיים ב"ה ללא נפגעים ועם מס' תמונות מעדשתו של דן לוין...

_____________
אין להעתיק את התמונות ללא אישור בכתב





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 17:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 17:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 17:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 17:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "הרכב התחיל לעשן"...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext