בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מחר: תרגיל בתל-אביב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/11/2005 18:20 לינק ישיר 
מחר: תרגיל בתל-אביב


מחר, יום שני, יתקיים תרגיל בת"א בין השעות 11.00-14.00.

המעוניינים ליטול חלק, מתבקשים ליצור קשר בהקדם עם אילן מועלם - אחראי לוגיסטיקה ותשתיות.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/11/2005 09:34 לינק ישיר 

נראה לי שבאיילון התרגיל הוא בשלישי..לא?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/11/2005 03:08 לינק ישיר 

רק אצלכם או בכל האזורים ...??
ידוע לכם מה עם איילון ??



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/11/2005 00:27 לינק ישיר 

התרגיל התבטל נא להתעדכן



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מחר: תרגיל בתל-אביב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext