מחר, יום שני, יתקיים תרגיל בת"א בין השעות 11.00-14.00. המעוניינים ליטול חלק, מתבקשים ליצור קשר בהקדם עם אילן מועלם - אחראי לוגיסטיקה ותשתיות.
נראה לי שבאיילון התרגיל הוא בשלישי..לא?
רק אצלכם או בכל האזורים ...?? ידוע לכם מה עם איילון ??
התרגיל התבטל נא להתעדכן