בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בן 3 נפגע קשה בנפילה מגובה בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/11/2005 18:41 לינק ישיר 
בן 3 נפגע קשה בנפילה מגובה בב"ב

ילד כבן 3 נפגע באורח בינוני עד קשה אחר נפילה מגובה של כ-2 קומות ברח' מהרש"ל בבני-ברק.

הסיפור אירע היום בשעות אחה"צ. הילד שככה"נ טיפס על המעקה של חדר המדרגות בבנין בו הוא מתגורר, מעד לפתע ונפל מגובה של כ-2 קומות כשהוא נבלם ונחבט במדרגות המוליכות למקלט.

מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" אמיתי מושקט, אברהם גוטסמן ומרדכי ליברמן הגיעו במהירות למקום והחלו להגיש סיוע רפואי ראשוני לילד שנחבל בראשו.

פאראמדיק "הצלה גוש-דן" צבי עקשטיין שהגיע בניידת טיפול נמרץ של מד"א יחד עם הפאראמדיק עידו גרובר והמתנדבים משה בן-אלעזר ומוטי שטרן, פינה את הילד במצב בינוני עד קשה לביה"ח.


תוקן על ידי - הצלה_דן - 21/11/2005 17:51:55

תוקן על ידי - הצלה_דן - 23/11/2005 19:59:15



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/11/2005 20:00 לינק ישיר 


אתמול בשעות הערב, קיבל המתנדב אמיתי מושקט טלפון נרגש מאביו של הילד - - -

"הרב מושקט", אמר האב, "אני רוצה לבשר לך שבסייעתא דשמיא כבר שבנו הביתה עם בננו שיחי', ללא כל פגיעה רצינית ב"ה, למעט מס' שריטות בפנים. אני חייב להודות לכם על כל מה שעשיתם עמנו, אין מילים בפי", אמר האב בקול נרגש.

"ברוך ה'", ענה אמיתי, "גם אני שמח מאד לשמוע את הבשורה המשמחת, ושה' יעזור שתמיד תוכל לבשר רק בשורות טובות".

"אמן!", ענה האב והוסיף: "אני חייב לומר לך משהו נוסף. הביקור שלך אצלנו בבית החולים באותו ערב, נתן לנו המון עידוד וכח. היה הבדל של שני עולמות בהרגשה שלנו לפני שהגעת ואחרי הדברים שאמרת לנו ובכך הרגעת אותנו. רק בורא עולם יכול לשלם לך על כך"...

"תודה ובשורות טובות"...

- - -

אספירין?!

היית בצוות?

קבל תיקון ועריכה בשמות צוות האט"ן...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/11/2005 17:39 לינק ישיר 

מה מקורות טובים??

הוא היה בצוות אט"ן עם גרובר ואקשטיין!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/11/2005 14:23 לינק ישיר 

הפעוט שנפל מגובה רב ביום ראשון, שוחרר לביתו בנס לפני זמן קצר, כשהוא בריא ושלם, כך נמסר ל'חדשות און-ליין'.

בתוך פחות מ- 48 שעות חזר חיים נחמיה בן ה- 3 לביתו שבבני-ברק.


הוריו של הפעוט מודים לציבור שהתפלל ודאג לשלומו של בנם.

http://www.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=2986&msgid=7078098



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/11/2005 22:33 לינק ישיר 

גם אנחנו (צוות אט"ן) ביקרנו את הילד לאחר כמה שעות

(זה בערך מה שקרה לו..)

;)

תוקן על ידי - אספירין101 - 21/11/2005 22:33:35



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/11/2005 17:55 לינק ישיר 


אספירין?!

אוה, ברוך הבא!

שמחים לשוב ולראותך עמנו...

- - -

אגב, זה נראה שיש לך מקורות טובים.

יצויין, כי המתנדב אמיתי מושקט נסע עוד אמש לבקר את הילד בביה"ח "שניידר", הרגיע את בני משפחתו, הבהיר להם את גודל הנס שאירע להם לאחר נפילה מוגבה רב שכזה ואיחל החלמה מהירה.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/11/2005 00:31 לינק ישיר 

חזרתי!

הילד סובל מקרע בריאה, והCT ראש יצא תקין

;)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בן 3 נפגע קשה בנפילה מגובה בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext