בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מ.ר., מה נסגר עם היולדת מאמש?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/11/2005 08:47 לינק ישיר 
מ.ר., מה נסגר עם היולדת מאמש?

שמעתי שהיא נפטרה



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/11/2005 12:50 לינק ישיר 

חושב_בכיר, כתבתי ש'שמעתי', עדיין לא הוצאתי תעודת פטירה. הבירור נעשה מולך..




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/11/2005 11:49 לינק ישיר 

חנן בקשר לנהגות

החול מהיום אין מתנדב שהכן יעלה אם אותו נהגות בגלל מה שהיה איתך ..

אני אישית דעג לזה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/11/2005 23:59 לינק ישיר 

כן.. פגשתי היום את הפראמדיק והתעצבנתי עליו... הוא נשפך מצחוק..

בקשר לנהגת, היא לקחה את זה קצת קשה שהתעצבנתי והחליטה לתפוס מעצמה קצת כי אני מתנדב. שיהיה לה חיים טובים..
שתחשוב שוב מי היה עושה איתה משמרות כשהיא הייתה חדשה ולא היו לה מתנדבים...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/11/2005 21:59 לינק ישיר 

כן. חמודי, לאחר בירור הדברים הם הסתלבטו עליכם ותברר אצלם למה ומדוע...

בכל מקרה, כהפקת לקחים, להבא לפני ששומעים מבררים !!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/11/2005 17:40 לינק ישיר 

כך נאמר מהנהגת והחובש מלווה (פראמדיק) שלא נזכיר את שמם הארור אם הם הסתלבטו עלינו...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/11/2005 13:54 לינק ישיר 

מה? מו? על איזה קריאה מדובר?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/11/2005 08:24 לינק ישיר 

חלילה שאהרוג מישהו
שמעתי את זה מהפראמדיק שהיה במקום



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/11/2005 01:09 לינק ישיר 

מאספירין וכל השאר ,
לפני שהורגים משהו, כדאי שתיהיה סיבה מוצדקת, ולמרות
שהגב' היתה כבידה מאוד במדרגות (תאומים...)
עדיין זה לא סיבה מוצדקת להרוג אישה צעירה שזה עתה הביאה לעולם זוג ילדים חמודים בן ובת,
לאם ולתאומים שלום.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/11/2005 09:33 לינק ישיר 

היא נפטרה, לא ידוע מה עם התאומים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מ.ר., מה נסגר עם היולדת מאמש?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext