בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הסבא נהרג, הנכד נפצע קשה בתאונה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/11/2005 09:08 לינק ישיר 
הסבא נהרג, הנכד נפצע קשה בתאונה


הסבא נהרג, הנכד נפצע קשה בתאונה

טרגדיה משפחתית: האם שנהגה במכונית איבדה שליטה בכביש 412, ליד אור יהודה, והרכב התהפך. מכונית שהגיעה ממול פגעה בהם. הסבא נהרג, הנכד בן השמונה נפצע קשה, ושני אחיו ואמו נפצעו קל.
אבי כהן ורענן בן צור

נסיעת המשפחה הסתיימה בטרגדיה: הסבא נהרג, הנכד בן השמונה נפצע קשה והאם ושני ילדיה נפצעו קל, בתאונת דרכים שאירעה הערב (א') בכביש 412, בין אור יהודה לנווה מונוסון.

האם, תושבת לוד, נהגה ברכב עם חותנה, בן 60, ועם ילדיה, בני שמונה, שנתיים ותינוקת בת שמונה חודשים. היא נסעה מכיוון מלון "אוויה" ביהוד לכיוון צומת בית דגן.

בכניסה לאור יהודה, בסביבות השעה שמונה וחצי, היא עלתה על אי תנועה במרכז הכביש, הנמצא שם בגלל שיפוצים, התהפכה ועפה לכיוון הנגדי. רכב מסוג מזדה שהגיע ממול התנגש בה.

כתוצאה מההתנגשות, הסבא נהרג במקום. הנכד בן השמונה הועבר במצב קשה לבית החולים אסף הרופא. אמו ושני אחיו הועברו במצב קל לבית החולים תל השומר.

מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" ברוך רובין שהגיע במהירות למקום, החל להושיט סיוע רפואי ראשוני לנפגעים שחלקם היו לכודים ברכב וחלקם עפו מחוצה לו.

פארמדיק מד"א ירקון, חן ורמוס, סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את הסבא בן ה-60 כשהוא לכוד ולא היה ניתן להגיע אליו. במרחק של 10 מטרים מהרכב על הכביש שכב הנכד בן השמונה. ניגשתי לטפל בו. הוא סבל מפציעת ראש וחבלות. הוא היה ללא הכרה ולא נשם. שני אזרחים שהחלו לטפל בו סיפרו כי הוא מדמם מהצוואר והם ביצעו חסימה. התחלתי לטפל בו וביצענו החייאה מתקדמת שכללה פתיחת נתיב אוויר. אמבולנס שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים".

ynet


תוקן על ידי - הצלה_דן - 21/11/2005 17:47:41



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/11/2005 17:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/11/2005 17:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ


תודה אבנר על הבאת הכתבה של התאונה המחרידה, בה הושיט עזרה מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" ברוך רובין, שהיה בין הראשונים להגיע למקום.


והנה הכתבה כפי שמופיעה באתר משטרת מחוז ת"א:

אמש סמוך לשעה 20:25 ארעה תאונת דרכים קטלנית: מכונית מסוג מזדה, ככל הנראה נהוגה בידי אישה תושבת לוד שנסעה מכיוון צומת אביה לכיוון בית דגון, בכניסה לאור יהודה ברחוב קפלן עלתה על אי תנועה וסטתה לנתיב הנגדי ופגעה ברכב מסוג מזדה שהגיע ממולה.

כתוצאה מהתאונה נהרג יושב הרכב - כהן עקיבא, יליד 1945 תושב לוד. הנהגת ושני ילדיה בן שנתיים ותינוק בן כמה חודשים נפגעו באורח קל ופונו לבי"ח בתל השומר.

בנה בן ה- 8 נפצע באורח אנוש, פונה לבי"ח אסף הרופא. ברכב השני נפגעו קל שני אנשים שפונו לקבלת טיפול בבי"ח תל השומר.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הסבא נהרג, הנכד נפצע קשה בתאונה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext