בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

התרמת דם בהצלה אלעד הצליח יפה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/11/2005 22:11 לינק ישיר 
התרמת דם בהצלה אלעד הצליח יפה

אתמול התקיים אצלינו התרמת דם מטעם מד"א הצלה אלעד וב"ה הצליח מאוד יפה,
תודה רבה למתנדבים הנ"ל,
לידידי אפי שטרן יו"ר הצלה מד"א אלעד
איציק שטרן חבר הנהלה
יוסי לוי חבר הנהלה
אחרון חביב ידידי קובי שטרן



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/11/2005 01:11 לינק ישיר 

הכל בזכות הרב שטרן (רב הצלה)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/11/2005 10:14 לינק ישיר 

וכמובן ל ... שטרן
ולהרב ... שטרן
בנו של ...שטרן

ולסבא שטרן ..

וכמובן כמובן לשטרן עצמו !!!


תגידו מה קורה שם כולם שטרן ????? אה?? אפליות או קומבינות ??



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > התרמת דם בהצלה אלעד הצליח יפה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext