האם נכון הדבר שבשעה טובה הצלה גוש דן פותחים חדר דוברות במשרדים ?? אם כן , מי ינהל אותו / מיהו הדובר?? ומה זה אומר חדר דוברות ?
כן. נכון הדבר. מה שנעשה עד היום באופן פרטיזני ולא מסודר יעשה בצורה מסודרת יותר. כלפי הציבור: האתר, הדיברור וכל השאר, לא יהיו שינויים. ההבדל הוא מהפן המשרדי.