בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

עכשיו: התרמת דם המונית ב'בית הצלה' בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/11/2005 20:10 לינק ישיר 
עכשיו: התרמת דם המונית ב'בית הצלה' בב"ב


בשעות אלו (17.00-23.00) מתקיימת התרמת דם המונית ע"י מתנדבי "הצלה גוש-דן".

ההתרמה מתקיימת באולם ההרצאות של "בית הצלה" ברח' רבי עקיבא 106 בבני-ברק.

ההתרמה נערכת לאור פניית בנק הדם הארצי של מד"א, בעקבות המחסור החמור במנות דם.

עובדי בנק הדם של מד"א הגיעו למקום בצוות מתוגבר ובמס' רב של מיטות התרמה, ויחד עם מתנדבי "הצלה גוש-דן" מבצעים הם את ההתרמה שנועדה להציל את חייהם של חולים ונפגעים רבים.

עד כה נמסר על הענות רבה של ציבור תושבי העיר, שנענו ובאו לתרום מעצמם למען זולתם.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/12/2005 23:49 לינק ישיר 

כמה מנות נתרמו.?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2005 07:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2005 07:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2005 07:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2005 07:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2005 07:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2005 07:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2005 07:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2005 07:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2005 07:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2005 07:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ולתמונות ...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > עכשיו: התרמת דם המונית ב'בית הצלה' בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext