בשעה 3.30 לפנות בוקר של יום השישי האחרון, התקבלה הודעה על אלימות המונית ברחוב בן אביגדור בת"א.
כוחות רבים הוזנקו למקום בינהם מס' רב של מתנדבי הצלה גוש דן - על אף השעה הלא שיגרתית התנדבים הדיעו במהירות למקום ודיווחו על מס נפגעים במס' נקודות באיזור.
כפי הנראה התפתחה במקום מריבה בין העדה האתיופית והעדה הרוסים והפצועים חגגו..
שוטר שניסה לעצור את האלימות נפצע באורך קל מלבנה בראשו.
כח ימ"מ של המשטרה שהגיע בהמוניו למקום החל בפעולות שונות לפירוק הפגנת ההמון.
לסיום מהמקום פונו כ- 10 פצועים בינהם אחד מחוסר הכרה מסיבה לא ברורה.
במקום היו:
החובשיים הבכירים: צ. רודיך, לואיס אקרמן.
והחובשים: י. הרשטיק. וקליך.
תוקן על ידי - דן_388 - 26/11/2005 21:10:10
נשלח ב-28/11/2005 11:29
חולה יקר !
גם למחלתך ישנה טיפול .. .
אכן הודעה זו רובה היא בעניין "די לחכימא ברמיזא" והמבין יבין ואם אינך מבין אז אינך מהמבינים.
מסובך?
נ.ב. ואכן מפאת חוסר זמן, הכתיבה מהירה וללא הגהת טעויות הקלדה, מצטער.
תוקן על ידי - דן_388 - 28/11/2005 11:31:27
נשלח ב-27/11/2005 19:29
דן_388 חביב. קראתי בעיון את ידיעתך המענינת וברשותך, אודה לך באם תגול את עיני ותבאר לי מספר נקודות מענינות שעוררו את תשומת ליבי בידיעה.
1. קראתי שהפצועים "חגגו". על מה ולמה הם מצאו לנכון "לחגוג" ???
2. השוטר נפגע ב"אורך" קל מלבינה. מה היתה אורכה של הלבינה קצר או ארוך ??? אולי כוונתך ב"אורח" קל...
3. כיצד שוטרי היס"מ "פירקו" את ההפגנה ??? אולי כיוון שהיו בהפגנה "לבנים ארוכים וקלים" הם נאלצו להשתמש בפטיש בנאים ???? או אולי כוונתך שהשוטרים "פיזרו" את ההפגנה ???
קורס לעברית ברמה בסיסית ניתן לעבור אצל אושי שלומוביץ... סתאאאם.... אנ'לא'יודע איפה אבל ת'ברר....