בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אלימות בבן אביגדור ת"א,

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/11/2005 21:09 לינק ישיר 
אלימות בבן אביגדור ת"א,

בשעה 3.30 לפנות בוקר של יום השישי האחרון, התקבלה הודעה על אלימות המונית ברחוב בן אביגדור בת"א.

כוחות רבים הוזנקו למקום בינהם מס' רב של מתנדבי הצלה גוש דן - על אף השעה הלא שיגרתית התנדבים הדיעו במהירות למקום ודיווחו על מס נפגעים במס' נקודות באיזור.

כפי הנראה התפתחה במקום מריבה בין העדה האתיופית והעדה הרוסים והפצועים חגגו..

שוטר שניסה לעצור את האלימות נפצע באורך קל מלבנה בראשו.
כח ימ"מ של המשטרה שהגיע בהמוניו למקום החל בפעולות שונות לפירוק הפגנת ההמון.

לסיום מהמקום פונו כ- 10 פצועים בינהם אחד מחוסר הכרה מסיבה לא ברורה.

במקום היו:

החובשיים הבכירים: צ. רודיך, לואיס אקרמן.
והחובשים: י. הרשטיק. וקליך.


תוקן על ידי - דן_388 - 26/11/2005 21:10:10



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/11/2005 11:29 לינק ישיר 

חולה יקר !

גם למחלתך ישנה טיפול .. .

אכן הודעה זו רובה היא בעניין "די לחכימא ברמיזא" והמבין יבין ואם אינך מבין אז אינך מהמבינים.


מסובך?

נ.ב. ואכן מפאת חוסר זמן, הכתיבה מהירה וללא הגהת טעויות הקלדה, מצטער.



תוקן על ידי - דן_388 - 28/11/2005 11:31:27



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/11/2005 19:29 לינק ישיר 

דן_388 חביב. קראתי בעיון את ידיעתך המענינת וברשותך, אודה לך באם תגול את עיני ותבאר לי מספר נקודות מענינות שעוררו את תשומת ליבי בידיעה.

1. קראתי שהפצועים "חגגו". על מה ולמה הם מצאו לנכון "לחגוג" ???

2. השוטר נפגע ב"אורך" קל מלבינה. מה היתה אורכה של הלבינה קצר או ארוך ??? אולי כוונתך ב"אורח" קל...

3. כיצד שוטרי היס"מ "פירקו" את ההפגנה ??? אולי כיוון שהיו בהפגנה "לבנים ארוכים וקלים" הם נאלצו להשתמש בפטיש בנאים ???? או אולי כוונתך שהשוטרים "פיזרו" את ההפגנה ???

קורס לעברית ברמה בסיסית ניתן לעבור אצל אושי שלומוביץ... סתאאאם.... אנ'לא'יודע איפה אבל ת'ברר....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אלימות בבן אביגדור ת"א,
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext