בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מעוניין לקנות קוז'אק/צ'קלקה חדשה/משומשת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/11/2005 18:09 לינק ישיר 
מעוניין לקנות קוז'אק/צ'קלקה חדשה/משומשת
מצורף קובץ

היי,


אני מעוניין לקנות פליקר קדמי לרכב (מצ"ב תמונה להמחשה), עדיפות למשומש במצב טוב.

צבעים: אדום-אדום, כחול-אדום.

הצעות (מחירים או שם וטלפון) נא לשלוח למייל שלי או להוסיף פה כתגובה.


תודה
ליאור

[email protected]



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מעוניין לקנות קוז'אק/צ'קלקה חדשה/משומשת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext