בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מד"א בכותרות לא חיוביות! ולנו יטיפו מוסר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/12/2005 14:52 לינק ישיר 
מד"א בכותרות לא חיוביות! ולנו יטיפו מוסר

בעיתונות היום:

מבקר המדינה חשף: "מינויים פוליטיים במד"א"

אמש נחשף בתקשורת, כי בדיקת מבקר המדינה העלתה, שבמד"א נעשו מינויים בלתי כשרים, בהם מעורב, לכאורה, שר הבריאות דני נווה.

האגף לתקציבים מיוחדים ומלחמה בשחיתות הציבורית, שהקים המבקר, חקר שלושה מינויים בצמרת ארגון מד"א, בעקבות תחקיר ערוץ 1. בין היתר נקבע, כי אלי בין, מנכ"ל מד"א, מונה לתפקיד בלי שעבר את ועדת רביבי, לבדיקת מינויים בשירות הציבורי. גם מינויים של שני בכירים אחרים הם לכאורה בלתי כשרים ולא ראויים. לפי הדיווח, השלושה מונו לתפקידים בשל השתייכותם לתנועת הליכוד, למרות שלא עמדו אפי' בתנאי סף מינימליים.

לפי הידיעה, המבקר ידרוש נקיטת צעדים אופרטיביים לפחות לגבי אחד המינויים. כמו כן, מגבש משרד המבקר דו"ח משלים על חלקו בפרשה של שר הבריאות, דני נווה, שהיה מעורב לכאורה, במינויים הפוליטיים הבלתי כשרים.

עד כאן לשון העיתון.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/12/2005 01:58 לינק ישיר 

נחמד מאד שאתה מסלף את דברי איך שנוח לך, מצחיק מאד שלא אתה ולא אף אחד אחר השמיץ ... נו שוין... אבל אם אתה אומר שלא אז יופי לך.

והנה חולה מד"א שאוהב להשמיץ עכשיו משמיץ את חברי הוועד הפועל.

אסביר לך שוב בפעם ה 3
ישנם אנשים שפותחים ניקים חדשים ע"מ להגיב/לפתוח אשכול/נושא חדש , זה לא מכוון כלפיך!
זה מכוון לטיפוסים בסגנון של "אנטי_תזה" וכ'ו

התרגום הפשוט למילה witty היא: חכם/שנון/חריף.

וזהו! אין לי היום כח בשבילך ולא בשביל האשכול הזה אז
לילה טוב!

תוקן על ידי - witty - 08/12/2005 2:06:29



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/12/2005 01:08 לינק ישיר 

ויטי,

לא אני ולא אף אחד אחר השמיץ את אלי בין. הביאו לכאן קטע מהעיתונות.

היחידי שרמז לשחיתות זה אתה! כן, ע"י ההשוואה בין הבחירות לאלי בין לבין "השחיתות של המוסדות החרדיים"...

"חברי הוועד" הצחקתני. אינטרסנטים קטנים!

אלי בין הוא איש יקר. אלי בין הוא אדם אהוד. אלי בין הוא יקר גם לנו המתנדבים. הבנתי מחברי הצלה שגם הם מרוצים ממנו (בנתיים).

"ויקם מלך חדש על מצרים" – "חדש = שנתחדשו גזירותיו". אני מאחל לך שגם בעוד חצי שנה העובדים יהיו מרוצים ממנו.

אני משתמש עם הניק "חולה_מדא" כבר חצי שנה בלי החלפות... לא הבנתי מה כוונתך בניקים החדשים.

למדתי אנגלית אך לא זכור לי שנתקלתי במילה "המשונה" "WITTY" אולי זה קשור לביטוי של שמחה? או במשהו דומה???? לא זוכר.................



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/12/2005 22:57 לינק ישיר 

א. לא היה שום שחיתות ואתה רק משמיץ.
ב. אם חברי הוועד הפועל בוחרים בוודאי שזה מדד לבחירה אלא מה ?
ג. בוודאי שהעובדים מרוצים שאלי בין נבחר ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך תפקידו

לגבי הניקים אני חוזר על דברי "קודם כל תפסיקו לפחד ולפתוח כל מיני ניקים מוזרים בכל אשכול חדש שיש בו דיון משמעותי..."
לפתוח ניקים מוזרים בכל אשכול חדש ...!!!
צר לי וחבל מאד שלא לומדים אנגלית בבתי ספר חרדים כך שאתה צריך לשאול אותי מה זה witty ...


תוקן על ידי - witty - 07/12/2005 22:57:38



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/12/2005 16:54 לינק ישיר 

ויטי

# אלי בין הוא איש נחמד יקר ונעים הליכות שטרח ועמל והשקיע והתאמץ למען מד"א ואין על כך חולק (חוץ ממבקר המדינה שלא סופרים אותו...)

# מעניין, כאשר אתה כותב, ובעצם משווה את בחירתו לפרסומים על שחיתות במוסדות החרדיים, האם אתה רומז להודאה כי בהליך בחירתו היו שחיתויות... או שכוונתך שגם אתה לא מאמין לפירסומים על המוסדות החרדיים...???!!!

# האם נוכל להניח שמהיום לא תאמין לפרסומים בעיתונות על שחיתות, או שהחל מעכשיו תאמר ששחיתות היא חלק מהנורמה וצריך לכבד מי שנוהג כך ולא משנה מי הוא ???

# בהליך המינויים כולם לא היו שחיתויות או רק בבחירתו של אלי בין.

# האם זה המדד שלך לאמינות בבחירה, כאשר מישהו נבחר ע"י כל מועצת חברי הוועד???

# מאחלים לאלי הרבה הצלחה בתפקידו כי ברמה האישית כמתנדב אין זה מעניין מי הוא וכיצד הוא נבחר. אם עובדי מד"א מרוצים, אהלן וסאהלן. כך שאת הלב נאכל, אך לא במקרה זה...

# התלוננת על "ניקים מוזרים". "ויטי" זה שם פרטי או שם משפחה ???...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/12/2005 17:55 לינק ישיר 

קודם כל תפסיקו לפחד ולפתוח כל מיני ניקים מוזרים בכל אשכול חדש שיש בו דיון משמעותי... ואליך דעבשע מה שלומך?

----------------------------------------------------

מעניין מאד אם מבקר המדינה חושף שחיתויות אצל המוסדות החרדים אז זה רמאות וצביעות והתקשורת היא שקרנית אבל אם מדובר במד"א התקשורת צודקת????

פשוט אתם מאמינים למה שנוח לכם להאמין.

אלי בין השקיע במד"א ובעובדים 25 שנה, קידם את הארגון, וימשיך לקדם את האירגון.

אלי בין קיבל ביושר את המשרה שלו ונבחר ע"י כל מועצת חברי הוועד הפועל לתפקיד זה.

ואני מאחל לכל מי שיש לו טענות על כך שימשיך לאכול את הלב ולראות את אלי על כס המנכ"ל עוד הרבה הרבה שנים!

לגבי ועדת רביב: תעשו חיפוש מהיר בגוגל ותקראו את פרוטוקול הוועדה טוב טוב ותבינו בדיוק כמה שוועדה זו לא קשורה כלל לארגון מד"א.




תוקן על ידי - witty - 05/12/2005 17:56:30



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/12/2005 15:55 לינק ישיר 

יפה, יפה, יפה, נהניתי.

אגב, מר חולה_מדא. מן הראוי היה כי תביא את הדברים שבגינן מר ויטי השיב לך, כך שנראה כי זמן רב קודם שדובר ע"כ בתקשורת כבר נכתבו הדברים בפורום מכובד זה.

ברשותך, העתקתי את עיקרי הדברים הרלוונטיים.

---אני חושב שתסכים איתי שלעובדי מד"א אין את הפריווילגיה להטיף לנו מוסר על הבחירות. כל המכרזים במד"א הרי תפורים מראש. עיין ערך המכרז האחרון למנכ"ל, מי שעיין טוב בתנאי המכרז הבחין שהיה חסר רק תנאי אחד שהמועמדים חייבים להיות עם שם פרטי ושם משפחה עם 3 אותיות כל אחד והשם חייב לכלול את האותיות "א" "ל" "י" "ב" "י" "ן"... ---

נו, מבקר המדינה מגלה לעובדי ומתנדבי מגן דוד אדום את "אמריקה"...

מר חולה_מדא, להבדיל מהידיעה על הכשלון של המוקדן שם נכשלת, כאן הצלחת. יפה מאוד.

תוקן על ידי - דעבשע - 05/12/2005 16:04:02



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-5/12/2005 15:00 לינק ישיר 

אופס.

כמה עצוב ואירוני.

זוכרים חברים את שכתב ידידינו 'ויטי' באשכול מחאה גורפת... ןלמי שלא זוכר נביא את הדברים ככתבם וכלשונם. ואם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. ויטי, אני ממתין לתגובה (או שאני לא ראוי לה...)




5:22 נשלח ב 7/9/2005 witty



בכל הסעיפים דאגת להשמיץ את העובדים
אינך ראוי לתגובה

בחרת להתנדב באירגון מד"א תישמע לנהלים ולהחלטות
ותבורך על התנדבותך. בהחלט!

אבל אל תתנדב מצד אחד ומצד שני תשמיץ . אפילו הניק שלך הוא חולה מדא....

בתחילה השמצת את את הבנות שירות, אח"כ את העובדים
ולבסוף את המנכ"ל.

מר "אלי בין" הוא איש יקר שתרם 25 שנה למד"א וקידם את האירגון בצורה מכובדת, איש יקר שעוזר לכל אדם באשר הוא
אז קצת כבוד!



אולי הכוונה בכתבה לאנשים שאנחנו לא מכירים ????????????????????

חבל שלא יפה לכתוב שמות אלא רק לדמיין מי זה עלול להיות...

תוקן על ידי - חולה_מדא - 05/12/2005 15:00:34



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מד"א בכותרות לא חיוביות! ולנו יטיפו מוסר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext