אם אתה מסוגל להגיד על פיגוע רצחני " א ב ל " - יש לך בעיה רצינית מאד ואתה ממש ממש לא "חושב_בכיר" !
איך אתה מסוגל להגיד על פיגוע שלקח איתו חיי אדם "אבל..יפה" ? ? ? ?
אפילו שכוונתך על ... ו ... ועל .. . אבל מכאן והלגיד שזה "יפה" מה קרה לך ?
נשלח ב-7/12/2005 13:39
הוא מתכוון לומר שהוא ממש לא רוצה שיהיו פיגועים ויהיו חולים
אבל אם כבר יש אקשן אז הפעם זה יצא יפה במושגים של טראומה יתכן והמילה "יפה" צורמת אבל כל אחד מבטא את תחושותיו בסגנון שונה...