שריפת רכב ברח' בן גוריון ב"ב
הערב התקבלה קריאה על רכב שעולה באש ברחוב בן גוריון בבני ברק.
דן 48 הנח זמנית אצל מוטי ליברמן הגיע למקום ונדהם למראה עיניו: "אילולי החורף הייתי חושב שמדובר בל"ג בעומר" כך מוטי ליברמן.
דן 54 שהגיע למקום חסם את תנועת כלי הרכב אף לנתיב הנגדי מחשש שהרכב שבער כאבוקה עלול להתפוצץ. פיצוצים קלים נשמעו מכלי הרכב אך בס"ד לא נגרמו נזקים עקב חסימת כלי הרכב. בסוף, כן בסוף הגיעו הכבאים והמשטרה והם...
הנהג שהספיק לצאת מרכבו ניצל. הרכב עלה כליל.
תוקן על ידי - חושב_בכיר - 07/12/2005 0:36:25
|
|