בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תאונה קשה בבני ברק??

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/12/2005 15:26 לינק ישיר 
תאונה קשה בבני ברק??

תאונת דרכים קשה בבני-ברק

אוטובוס פגע בהולכת רגל ברחוב הרוא"ה פינת ירושלים בבני-ברק.

מצבה ככל הנראה אנוש.

http://www.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=2986&msgid=7418151


---


יש פרטים?!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/12/2005 02:57 לינק ישיר 

אתה רומז שה hezi103101 קצת דפוק?
אני אישית לא יודע, אין לי את מי לשאול והאמת זה לא ממש מעניין אותי אם הוא "קצת דפוק" או לא .

אבל גם אם כן זה לא מצדיק ללעוג עליו ככה!
ואם אתה חרדי כמו רוב חברי הצלה אז יש לך גם מקורות תורניים למה לא ללעוג כך על בן אדם ואין טעם להמשיך לפרט



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/12/2005 02:14 לינק ישיר 

מר/אדון WITTY

אם הבן שלי היה דיסלקטי הייתי עובר על מה שהוא כותב לפני שהוא מפרסם את זה באינטרנט.

ואם הבן שלי בנוסף גם היה דפוק קצת לא הייתי נותן לו בכלל לכתוב באינטרנט. (אולי בפורומים יעודיים)

וודאי לא יש מקום היה לכתוב הערות הצלה על הפעולות ביקורת שהם מה שעושים.
ואם לא הבנת ת'שאל את החברש'ך שאתה לא מכיר...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/12/2005 13:39 לינק ישיר 

אני לא מכיר אותך אבל זה לא משנה ..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/12/2005 12:07 לינק ישיר 

תודה witty

ומה אתה רוצה מי שמכיר אותי יודע בדיוק מי אני



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/12/2005 03:41 לינק ישיר 

אדון תזה או איך שלא תקרא לעצמך
אם הילד שלך היה דיסלקט גם היית מוכן שאחרים כמוך יצחקו עליו ???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/12/2005 02:33 לינק ישיר 

גם כאן צריך לכתוב לך, כמו בידיעה על הדקירה בז'בוטינסקי,
מי המר שאט"ן לו איה בנסיעה בתחנה ונט"ן הגיע יואב רינקביץ תוך החובש הבכיר 2 עד 3 דקות קרוב מתחנה זה צודק והעיקר שאתה נכון מבין מה שכתוב לא נכון מה שכתבו.........

תגיד, אתה מתנדב במד"א או עושה עבודות שירות? בלי לפגוע נראה שהגעת לפורום זה במקום להיות במבנה הנמוך שנמצא ליד בלינסון שעל שמו גם נקרא המחלף הגדול של כביש 4 עם רחוב ז'בוטינסקי ????????

אולי זה בגלל השעה המאוחחרת ?????????

תוקן על ידי - אנטי_תזה - 12/12/2005 2:33:00



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/12/2005 01:31 לינק ישיר 

חדר פיקוד

למקום הזנוק דן 50 אם החובש הבכיר (יואב רנקביץ) ואחרי כ4-5 דקות היה בתחנה צוות אט"ן נסיעה (אבל הנט"ן היה בתחנה)

אז בבקשה לא לאמר דברים שלא ממש נכנים כל אשר אני מאשר שזה נכון



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/12/2005 13:06 לינק ישיר 


התמונות ה'מדהימות' מעידות על התגובה המהירה והטיפול המקצועי שקיבלה הנפגעת מידיהם האמונות של מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" דוד בן-שמואל וצוות נט"ן מד"א שכלל את הפאראמדיקים עידו גרובר ואלעד טל.

הנ"ל הגיעו למקום במהירות הראויה לציון, העניקו טיפול רפואי ראשוני לגב' והעבירו אותה במהירות לחדר הטראומה בתה"ש. כי מקומה של נפגעת במצב כמו שלה, הוא בחדר הניתוח, תוך מאמץ עליון להתגבר על הדימומים ולהציל את חייה.

למגינת ליבנו פציעתה היתה אנושה והיא נפטרה מפצעיה בביה"ח.

לצלם שהגיע למקום, לא נותר אלא לצלם את האוטובוס הפוגע - שכאמור המשיך בנסיעה - ואת ניידות המשטרה הרבות שהגיעו לזירה, שהעידו על התאונה המזעזעת שאירעה זמן קצר קודם לכן.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/12/2005 12:31 לינק ישיר 

אכן!!! תמונות מדהימות ,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2005 22:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2005 22:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/12/2005 16:28 לינק ישיר 

תודה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/12/2005 16:25 לינק ישיר 

אכן כן לצערינו, מדובר באישה כבת 75 שאוטובוס של חברת סופרבוס פגע בה ככה"נ כשעברה במעבר חציה, למקום הגיע בתוך שניות המתנדב דוד בן שמואל שטיפל בה כשבמקביל הוא מוציא נט"ן [הדיווח היה על פצ' קל] שפינה אותה במצב אנוש לתה"ש שם כאמור היא נפטרה.

תמונות בהמשך...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/12/2005 16:14 לינק ישיר 

נפטרה מפצעיה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תאונה קשה בבני ברק??
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext