אתה רומז שה hezi103101 קצת דפוק?
אני אישית לא יודע, אין לי את מי לשאול והאמת זה לא ממש מעניין אותי אם הוא "קצת דפוק" או לא .
אבל גם אם כן זה לא מצדיק ללעוג עליו ככה!
ואם אתה חרדי כמו רוב חברי הצלה אז יש לך גם מקורות תורניים למה לא ללעוג כך על בן אדם ואין טעם להמשיך לפרט
נשלח ב-13/12/2005 02:14
מר/אדון WITTY
אם הבן שלי היה דיסלקטי הייתי עובר על מה שהוא כותב לפני שהוא מפרסם את זה באינטרנט.
ואם הבן שלי בנוסף גם היה דפוק קצת לא הייתי נותן לו בכלל לכתוב באינטרנט. (אולי בפורומים יעודיים)
וודאי לא יש מקום היה לכתוב הערות הצלה על הפעולות ביקורת שהם מה שעושים.
ואם לא הבנת ת'שאל את החברש'ך שאתה לא מכיר...
נשלח ב-12/12/2005 13:39
אני לא מכיר אותך אבל זה לא משנה ..
נשלח ב-12/12/2005 12:07
תודה witty
ומה אתה רוצה מי שמכיר אותי יודע בדיוק מי אני
נשלח ב-12/12/2005 03:41
אדון תזה או איך שלא תקרא לעצמך
אם הילד שלך היה דיסלקט גם היית מוכן שאחרים כמוך יצחקו עליו ???
נשלח ב-12/12/2005 02:33
גם כאן צריך לכתוב לך, כמו בידיעה על הדקירה בז'בוטינסקי,
מי המר שאט"ן לו איה בנסיעה בתחנה ונט"ן הגיע יואב רינקביץ תוך החובש הבכיר 2 עד 3 דקות קרוב מתחנה זה צודק והעיקר שאתה נכון מבין מה שכתוב לא נכון מה שכתבו.........
תגיד, אתה מתנדב במד"א או עושה עבודות שירות? בלי לפגוע נראה שהגעת לפורום זה במקום להיות במבנה הנמוך שנמצא ליד בלינסון שעל שמו גם נקרא המחלף הגדול של כביש 4 עם רחוב ז'בוטינסקי ????????
אולי זה בגלל השעה המאוחחרת ?????????
תוקן על ידי - אנטי_תזה - 12/12/2005 2:33:00
נשלח ב-12/12/2005 01:31
חדר פיקוד
למקום הזנוק דן 50 אם החובש הבכיר (יואב רנקביץ) ואחרי כ4-5 דקות היה בתחנה צוות אט"ן נסיעה (אבל הנט"ן היה בתחנה)
אז בבקשה לא לאמר דברים שלא ממש נכנים כל אשר אני מאשר שזה נכון
נשלח ב-11/12/2005 13:06
התמונות ה'מדהימות' מעידות על התגובה המהירה והטיפול המקצועי שקיבלה הנפגעת מידיהם האמונות של מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" דוד בן-שמואל וצוות נט"ן מד"א שכלל את הפאראמדיקים עידו גרובר ואלעד טל.
הנ"ל הגיעו למקום במהירות הראויה לציון, העניקו טיפול רפואי ראשוני לגב' והעבירו אותה במהירות לחדר הטראומה בתה"ש. כי מקומה של נפגעת במצב כמו שלה, הוא בחדר הניתוח, תוך מאמץ עליון להתגבר על הדימומים ולהציל את חייה.
למגינת ליבנו פציעתה היתה אנושה והיא נפטרה מפצעיה בביה"ח.
לצלם שהגיע למקום, לא נותר אלא לצלם את האוטובוס הפוגע - שכאמור המשיך בנסיעה - ואת ניידות המשטרה הרבות שהגיעו לזירה, שהעידו על התאונה המזעזעת שאירעה זמן קצר קודם לכן.
אכן כן לצערינו, מדובר באישה כבת 75 שאוטובוס של חברת סופרבוס פגע בה ככה"נ כשעברה במעבר חציה, למקום הגיע בתוך שניות המתנדב דוד בן שמואל שטיפל בה כשבמקביל הוא מוציא נט"ן [הדיווח היה על פצ' קל] שפינה אותה במצב אנוש לתה"ש שם כאמור היא נפטרה.