כוחות גדולים של מד"א בדרכם.... *********************** אין רשות להשתמש בתמונות ו/או להוריד מהם את הסמלים ללא אישור בכתב מ"הצלה גוש-דן" ע"ר.
על החיים בנט"ן אנשיים לא יפה אבל בני אדם מאד טוב אם לב טוב (לא כדי לבקש שקל מבני) כי אתה מיד נהפך להיות המשרות של בני והכל מתחיל משקל אחד מסכוןהטקסט שלך כאן
בני הארוני אחראי?????????. על מה בדיוק????????????
כל השמות, כל העדכונים, כל השלבים - - - עודכנו! (מי שלא, מוזמן לעדכן בתיבה האישית ויבוא על (שכרו) שמו בהקדם) תודה שהייתם עמנו... להתראות בתרגיל - ורק בתרגיל - הבא...
....
"אז מה היה לנו"... הקודקודים בשיחת סיכום... תוקן על ידי - הצלה_רג - 11/12/2005 11:58:08
ו.... * * * * * * * * * * קבלו * * * * * * * את חזי גוטמן
...
החובש רובי מוצפי (חניך קורס פאראמדיקס) במנוחה לאחר התרגיל... תוקן על ידי - הצלה_רג - 11/12/2005 11:56:33
החובש ... סלע (ג'וניור - אחיו של הפאראמדיק ברוך סלע) בשיחת סיכום עם ??? תוקן על ידי - הצלה_רג - 11/12/2005 11:51:45
הפאראמדיק ניסים קריל (מאזור נגב) תוקן על ידי - הצלה_רג - 11/12/2005 11:50:17
דובר מד"א ירוחם מנדולה כנ"ל...
סגן מנהל איזור דן מודה למנכ"ל "הצלה" אושי שלומוביץ על גיוס הכוחות ממתנדבי "הצלה" לטובת הצלחת התרגיל...