"אנטי_תזה" אה.. . נתנו לך בראש ... אתה נשמע מבואס לחלוטין! טוב מאד תלמד לדבר..
ח.. ח... ח.... ח...... הצחקת אותי............ אח...... גדול אתה.... תוקן על ידי - אנטי_תזה - 16/12/2005 2:57:43