תודה לכל מתנדבי זק"א ו"הצלה גוש דן" שהגיעו לחיפושים שבראשם עמד ר' חיים אוטמזגין. ולר' מיכאל גוטווין על הסידור המהיר לויתור הנתיחה וסידור הקבורה לפני שבת.
ותנחומים למשפחה על הלקח מהם אדם כזה גדול בצורה כל כך טרגית.
שלא נדע עוד צער.
נשלח ב-11/12/2005 01:15
אבל איך זיהו, האם פניו לא נשחתו? האם היה זה דרך תמונה או משהו אחר?
נשלח ב-11/12/2005 01:25
הזיהוי הראשונים במקום בוצא ע"י המתנדבים ע"פ צלקת שנשארה בידו לאחר מס' ניתוחים שעבר בגלל הת.ד. שבה נפגע לפני מס' שנים , כשבהמשך הוא זוהה ע"פ צילומי שניים במכון לרפואה משפטית האבו כביר.
נשלח ב-11/12/2005 02:24
"אשריכם ישראל"
שלא נדע מצרות
א.כ.י.ר
נשלח ב-14/12/2005 17:03
כל הכבוד לאינדיג שמגיע לכל מקום שצריך במסירות נפש ועל כך תבורך
נשלח ב-15/12/2005 10:24
אכן לר' מ. אינדיג -המקדיש ימים ולילות בעשיית חסד של אמת, מתוך צניעות יתירה ומכל הלב. שבורא העולם ישלח לך ברכה והצלחה בכל מעשה ידיך ותבורך בכל מילי דמיטב.