בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

קריאה על הקאות - התבררה כהחייאה ו.. ל"ע.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/12/2005 14:01 לינק ישיר 
קריאה על הקאות - התבררה כהחייאה ו.. ל"ע.

היום בסביבות השעה 13:00.
התקבלה הודעה בביפר של כונני הצלה גוש-דן , הודעה תמימה למראה " ... בעיות בעיכול - הקאות לא ברור" .

כונן הצלה גוש-דן י.גרוניך שחש למקום.. על כל צרה שלא תבוא, גילה להפתעתו כי מדובר ב - החייאה ?! כחובש בעל וותק ונסיון רב מיד נשמע קולו במכשיר הקשר " מדובר בהחייאה אני זקוק לעזרה " מוקד דן המקושר ישירות לכונני ההצלה שיגר במיידית ניידת נט"ן שכללה את דר' לוין והפראמדיקים צורף ותומר, כמו"כ כונני הצלה נוספים חשו במהירות למקום.

למקום חברו גם שמעון אטינגר וא. מוסקט , חברי הצלה גוש-דן, צוות צפון.
לאחר נסיונות ממושכים נאלץ דר' לוין לקבוע את מותו של החולה.

> שימו לב מהודעה תמימה של "הקאות" ועד לקביעת מוות - לכן כשאתם לא מבינים מדוע כונני הצלה ממהרים להגיע למקום האירוע, קחו דוגמא זו לתשומת לבכם.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/12/2005 17:38 לינק ישיר 

אין ספק שכל קריאה תמימה יכולה להסתים בהחייאה לכן כול איש הצלה באשר הוא עובד מתנדב ולא משנה מה צריך תמיד לחשוב על הגרוע מכול אל תשכחו שנכון שזה נישמע כעבודת מוקד גרוע אבל אתם לעולם לא יכולים לדעת מה קיבל אותו תורן מוקד ועכשיו אתם גם יכולים להבין מדוע לפעמים שולחים בדחוף להקאות ודואגים להוציא גם לכם ביפר הישר כוח והכי חשוב גם שנוסעים במהירות יש לנהוג בזהירות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/12/2005 23:41 לינק ישיר 

וזוהי סיבה מדוע חובה על כולנו לצאת לקריאות גם בשבתות ולא לחשוב "טוב, מה אני יכול לעזור"...

בעבר היו מקרים נוספים בסגנון זה. כגון: "לאחר התעלפות, גונח" - התברר כהחייאה (לא מוצלחת)

מכאן תצא הקריאה לצאת לכל הקריאות!!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > קריאה על הקאות - התבררה כהחייאה ו.. ל"ע.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext