בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שוב דקירות בישיבת פונוביץ ב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/12/2005 09:52 לינק ישיר 
שוב דקירות בישיבת פונוביץ ב"ב

בשעה 5:30 בבוקר התקבלה הודעה על פצוע מדקירה בפנימיית הישיבה.
כוח של הצלה גוש - דן יחד עם הפראמדיק אחראי רפואה בהצלה גוש-דן שהגיעו למקום גילוי בחור שנפצע מדקירות ברגלו באורח קל, פונה ע"י צוות נט"ן לביה"ח.

מבירור קצר נראה שאלמונים פלשו בשעה מוקדמת זו לבניין הפנימיה ודקרו את הבחור תוך כדי שנתו. בנס הצליח הנ"ל להדוף אותם וחייו ניצלו בס"ד, נראה כי הרקע הוא המשך לסיכוך ארוך שנמשך בין כיתות שונות בהנהלת הישיבה.

במקום היו:
הפראמדיק אחראי רפואה - צבי אקשטיין, וואזנר, ש. בוקשפן, ל.קליין.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/12/2005 10:07 לינק ישיר 

????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/12/2005 17:06 לינק ישיר 


אכן כן.

בנס, הבחור סבל רק מחתך עמוק בשוק וחתכים קלים נוספים בגפיים.

הצוות שטיפל באירוע לא איבד עשתונות מכתמי הדם הרבים שהיו בחדר ובאמצעות טיפול נכון 'עלו' על-כך כי מדובר במס' חתכים קטן.

צוות נט"ן ר"ג שכלל את הפאראמדיק ארז פוגל, הנהג שמוליק עמיאל, ד"ר ולרי חלבנר והמתנדבת רחל, פינה אותו במצב קל לביה"ח.

ולגבי הרקע, שמועות עקשניות אומרות כי מדובר בכלל ב'טעות בכתובת' ולצח"מ המקומי והמשטרתי - הפתרונים.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/12/2005 03:14 לינק ישיר 

ניתן לברר זאת די מהר

הוא היה שייך "למחבלים" או "לשונאים" ??????????

ומי שלא מבין שישאל את הליטוויקע'ס.......

אגב, "פוניב'ז" כך קוראים לישיבה ולא פונוביץ' דבר המורה על חוסר בקיאות מופלגת...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שוב דקירות בישיבת פונוביץ ב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext