| נשלח ב-14/12/2005 09:52 |
|
| |
שוב דקירות בישיבת פונוביץ ב"ב
בשעה 5:30 בבוקר התקבלה הודעה על פצוע מדקירה בפנימיית הישיבה.
כוח של הצלה גוש - דן יחד עם הפראמדיק אחראי רפואה בהצלה גוש-דן שהגיעו למקום גילוי בחור שנפצע מדקירות ברגלו באורח קל, פונה ע"י צוות נט"ן לביה"ח.
מבירור קצר נראה שאלמונים פלשו בשעה מוקדמת זו לבניין הפנימיה ודקרו את הבחור תוך כדי שנתו. בנס הצליח הנ"ל להדוף אותם וחייו ניצלו בס"ד, נראה כי הרקע הוא המשך לסיכוך ארוך שנמשך בין כיתות שונות בהנהלת הישיבה.
במקום היו:
הפראמדיק אחראי רפואה - צבי אקשטיין, וואזנר, ש. בוקשפן, ל.קליין.
|
|
|
|
| נשלח ב-14/12/2005 10:07 |
|
| |
????
|
|
|
|
| נשלח ב-14/12/2005 17:06 |
|
| |
אכן כן.
בנס, הבחור סבל רק מחתך עמוק בשוק וחתכים קלים נוספים בגפיים.
הצוות שטיפל באירוע לא איבד עשתונות מכתמי הדם הרבים שהיו בחדר ובאמצעות טיפול נכון 'עלו' על-כך כי מדובר במס' חתכים קטן.
צוות נט"ן ר"ג שכלל את הפאראמדיק ארז פוגל, הנהג שמוליק עמיאל, ד"ר ולרי חלבנר והמתנדבת רחל, פינה אותו במצב קל לביה"ח.
ולגבי הרקע, שמועות עקשניות אומרות כי מדובר בכלל ב'טעות בכתובת' ולצח"מ המקומי והמשטרתי - הפתרונים.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-16/12/2005 03:14 |
|
| |
ניתן לברר זאת די מהר
הוא היה שייך "למחבלים" או "לשונאים" ??????????
ומי שלא מבין שישאל את הליטוויקע'ס.......
אגב, "פוניב'ז" כך קוראים לישיבה ולא פונוביץ' דבר המורה על חוסר בקיאות מופלגת...
|
|
|
|
|