כך מספרים לי. תאונה קשה. שלושה פצועים קשה, אחת קל ?? יצאו לשם הבני-ברקים טיפלו, פינו, צילמו ?????? פרטים בבקשה ממי שיודע.. ותמונות למי שיש. אגב, לאחת הפצועות כמה מחלות מדבקות ???
חדר פיקוד ערב טוב. אתם כבר מכירים אותי ואם לא אז ברוב הארועים אני עם קסדה שרשום עליה השם שלי אז אם אתם מזהים אותי אל תתבישו תגדו שלום.
.........
........
............
...........
.....
......
והנה ה.........תמונות אבנר היית שם ולא אמרת שלום?! תוקן על ידי - חדר_פיקוד - 18/12/2005 14:17:45
התמונות על הפנים אבל בנתיים אין משהו יותר טוב. לשאלת אנטי תזה ולידיעת כולם. אחד מן הפצועים המדממים שהיו במקום חולה "אפטיטיס B+C" כמה חשוב להתמגן כבר אמרנו ???!!!...
ותמונה זו בשבילך, אבנר...
3