"מישהו טבע כאן, או לא?"...
מצורף קובץ
זה היה ב'ליל שישי' (לא של השבוע האחרון).
במוקד מד"א התקבל דיווח על אדם שככה"נ טבע באגם המים של הפארק הלאומי בר"ג.
כונני מד"א "הצלה גוש-דן" דוד בן שמואל, אליהו לוינשטיין, ישראל הרשטיק וכונים נוספים שהגיעו תוך זמן קצר למקום, החלו לסרוק את כל מתחם האגם בסיוע אופנוע הפיקוד.
לאחר חיפושים מדוקדקים שהעלו חרס, שוחררו הכוחות ע"י ראש צוות מד"א המתנדב שרגא בוקשפן שהגיע למקום.

|
|