בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"מישהו טבע כאן, או לא?"...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/12/2005 11:59 לינק ישיר 
"מישהו טבע כאן, או לא?"...
מצורף קובץ


זה היה ב'ליל שישי' (לא של השבוע האחרון).

במוקד מד"א התקבל דיווח על אדם שככה"נ טבע באגם המים של הפארק הלאומי בר"ג.

כונני מד"א "הצלה גוש-דן" דוד בן שמואל, אליהו לוינשטיין, ישראל הרשטיק וכונים נוספים שהגיעו תוך זמן קצר למקום, החלו לסרוק את כל מתחם האגם בסיוע אופנוע הפיקוד.

לאחר חיפושים מדוקדקים שהעלו חרס, שוחררו הכוחות ע"י ראש צוות מד"א המתנדב שרגא בוקשפן שהגיע למקום.





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 12:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ


"ואולי", אומר המתנדב ישראל הרשטיק שלו כידוע יד ורגל ברזי ובכוחו של ניגון, "איזשהו ניגון טוב יעלה אותו אלינו"...

ומיד פצח בזמר סוער...

- - -

'ליל שישי' כבר אמרנו?...





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "מישהו טבע כאן, או לא?"...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext