בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מעשה בשב"ח, שלכבות האש שכח...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/12/2005 12:38 לינק ישיר 
מעשה בשב"ח, שלכבות האש שכח...
מצורף קובץ

הרי גולן פינת שלש השעות בקרית הרצוג ב"ב, זה המקום.

בפינת הרחובות הנ"ל, מתנשא בניין העומד בשלבי בנייה מתקדמים.

בהיותו אחד שכזה, מצאו בו לנכון מס' שב"חים את משכנם הארעי.

בלשי המשטרה שעלו על עקבותיהם, גרמו לבהלה ובריחה רבתי מהמתחם. אולם במנוסתם כי רבה, שכחו הנ"ל לכבות את האש שהקפיצה למקום את כוחות כיבוי האש מב"ב ואת מד"א "הצלה גוש-דן".

באירוע נכחו המתנדבים: האחים (אברהם וישראל) לבית הרשטיק, ישראל גרוניך, אליהו לוינשטיין ודוד בן-שמואל.

באמבולנס מד"א הגיעו פאראמדיק "הצלה גוש-דן" צבי עקשטיין והפאראמדיק עידו גרובר.

האירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש ב"ה.



תוקן על ידי - הצלה_רג - 18/12/2005 14:24:32



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 14:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 14:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 14:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 14:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 14:04 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 14:04 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 14:04 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 14:05 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..............



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 14:05 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מעשה בשב"ח, שלכבות האש שכח...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext