| נשלח ב-19/12/2005 15:44 |
|
| |
נו ... באמת ... זה ברח' רשבם ליד הבית של ר' חיים , נו איפה שמסתובב זה עם השברולט . נו ... מה שמו? הא סליחה שלא הבהרתי , הוא הסתובב בעבר עם שברולט , היום הוא דוהר על אופנוע שהיה של .....
|
|
|
|
| נשלח ב-19/12/2005 18:49 |
|
| |
למרות שהתגובה שלך לא היתה כ"כ מהירה הפעם, אולם לגבי התגובה עצמה, או יותר נכון, תוכן התגובה שלך, כמדומני שהפעם אינך צודק, או יותר נכון, מקום הבאת הדברים הוא לא הנכון, כי אם תביט היטב בתמונה תבחין שהיא נעשתה מה...שברולט!
הלא כן?!
|
|
|
|
|
| נשלח ב-19/12/2005 22:18 |
|
| |
ושמו לא חיים
|
|
|
|
| נשלח ב-20/12/2005 12:19 |
|
| |
א. לגבי שמי , הכוונה באירועים ולא במחשב , ב. לגבי התמונה , התכוונתי למיקום התמונה ולא מאיפה היא צולמה , ג. למי שלא הבין הכוונה לבית הגאון הגדול הרב חיים קנייבסקי שליט"א .
|
|
|
|
|