בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

סוף סוף הוא הגיע - החורף. גשמי הברכה!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/12/2005 13:04 לינק ישיר 
סוף סוף הוא הגיע - החורף. גשמי הברכה!
מצורף קובץ


לאחר זמן רב של ציפיה, הוא הגיע.

כן, החורף המביא עמו את גשמי הברכה, הגיע ביום שישי האחרון.

גשמי הזלעפות שניתכו, הביאו להצפות רבות (ולעיריית בני-ברק הפתרונים...).

מנכ"ל "הצלה גוש-דן" הרב אשר שלומוביץ הוציא הנחיה גורפת לכל אנשי יחי' האופנועים ברחבי הגוש, כי באזורים בהם נרשמו הצפות אין לצאת עם האופנועים לקריאות החירום עד יעבור הסער...

- - -

ועכשיו אתגר בשבילכם:

- - - זהו את האתר - - -





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/12/2005 15:44 לינק ישיר 

נו ... באמת ... זה ברח' רשבם ליד הבית של ר' חיים , נו איפה שמסתובב זה עם השברולט . נו ... מה שמו? הא סליחה שלא הבהרתי , הוא הסתובב בעבר עם שברולט , היום הוא דוהר על אופנוע שהיה של .....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/12/2005 18:49 לינק ישיר 


למרות שהתגובה שלך לא היתה כ"כ מהירה הפעם, אולם לגבי התגובה עצמה, או יותר נכון, תוכן התגובה שלך, כמדומני שהפעם אינך צודק, או יותר נכון, מקום הבאת הדברים הוא לא הנכון, כי אם תביט היטב בתמונה תבחין שהיא נעשתה מה...שברולט!

הלא כן?!





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/12/2005 22:18 לינק ישיר 

ושמו לא חיים



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/12/2005 12:19 לינק ישיר 

א. לגבי שמי , הכוונה באירועים ולא במחשב , ב. לגבי התמונה , התכוונתי למיקום התמונה ולא מאיפה היא צולמה , ג. למי שלא הבין הכוונה לבית הגאון הגדול הרב חיים קנייבסקי שליט"א .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > סוף סוף הוא הגיע - החורף. גשמי הברכה!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext