אל מנהלי הפורום וחדר הפיקוד.
1. מזל טוב על חדר הפיקוד החדש (או שזה רק ניק??).
2. מנהל חדר הפיקוד, אם אכן קיים כזה דבר, בשביל מה, ולצורך איזה עניין אתם מעמיסים תמונות שאין בהם כל ענין.
פעם כשהיו תמונות (בתקופת ברלנגו) אלו היו תמונות מענינות ויפות. (לפעמים קצת יותר מידי אבל...) תמונות בעלי טעם. היום??? מה הטעם??? לדוגמא: האשכול "ככה יעשה". בלי טעם בלי ריח ובלי קשר. ויש עוד כאלו. תוכלו לראות לבד שהיום ירד אחוז הצפיות רק בגלל זה.
3. אנא, למען הטעם הטוב שהיה בעבר. תחזירו את ברלנגו.
5. פרט נוסף, לא פעם ההבדל בין הכנסת הידיעות לתמונות הוא בהפרש זמן גדול??? למה???
6. תמשיכו להצליח. כל הכבוד לכם.
וכמו בעבר. ביקורת בונה לא מוחקים! נכון?
|
|