לכל אלו ששואלים את עצמם אם אפוד מד"א הוא תקני מבחינת החוק, אז התשובה היא כן. חנוכה שמח!
לתשומת לב. גם הנוסעים באמבולנסים, מחוייבים כאשר הם יורדים לטפל בת.ד. או במקרים בכביש, ללבוש אפוד. לא מספיק מדים או סווצ'ר.