"זכרונות מהפיגוע" "3 שנים" http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1744393 וזוהי ההזדמנות לומר "תודה רבה" על העבודת קודש שאתם ואירגונים אחרים עושים.
תיקון טעות: מאז הפיגוע חלפו שנתיים ולא שלוש...