בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פיצוץ בצומת גהה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/1/2006 02:29 לינק ישיר 
פיצוץ בצומת גהה

"זכרונות מהפיגוע"
"3 שנים"

http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1744393

וזוהי ההזדמנות לומר "תודה רבה" על העבודת קודש שאתם ואירגונים אחרים עושים.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/1/2006 14:38 לינק ישיר 

תיקון טעות: מאז הפיגוע חלפו שנתיים ולא שלוש...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פיצוץ בצומת גהה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext