החייאה מוצלחת ברחוב ז'בוטינסקי
אמש התקבלה קריאה על קוצר נשימה בבית אבות ברחוב ז'בוטינסקי.
כונני הצלה שהגיעו למקום גילו אחות מבית האבות מבצעת עיסויים "על המיטה" לבת 88 כאשר לדבריה לפני מס' דקות היא עוד דיברה איתה.
הכוננים (זינגר, קאליך ורוזנפלד) ביצעו במקום החייאה עד להגעת צוות הנט"ן (ד"ר לוין, מיטל הפארמדיק ומני הנהג + מתנדב שאינני יודע שמו) לאחר 1 אדרנלין חזר דופק.
פונתה במצב יציב (110 סיסטולי) לבלינסון.
יישר כח.
תוקן על ידי - חושב_בכיר - 02/01/2006 3:25:25
|
|