בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמש: החייאה מוצלחת ב"ה ברח' הרצוג ב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/1/2006 18:32 לינק ישיר 
אמש: החייאה מוצלחת ב"ה ברח' הרצוג ב"ב


בשעות הלילה המאוחרות של יום האתמול, התקבל דיווח על מחוסרת הכרה ברח' הרב הרצוג בב"ב.

מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" משה גרוכובסקי (עם הפס הכחול החדש), גואל כהן ואברהם גוטסמן, החלו בפעולות החייאה נמרצות.

צוות נט"ן שחבר אליהם בהמשך ביצע דפיברילציה אחת תוך מהילת תרופות ו... ב"ה חזר דופק.

הגב' פונתה במצב יציב לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמש: החייאה מוצלחת ב"ה ברח' הרצוג ב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext