בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. מתחת לגשר גהה.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/1/2006 09:19 לינק ישיר 
ת.ד. מתחת לגשר גהה.
מצורף קובץ

ת.ד. בין 3 כלי רכב בצומת המרומזרת ז'בוטינסקי / כביש 4 לכיוון פ"ת.

פונו 2 במצב קל עד בינוני.

הצלה דן: יש פרטים נוספים ?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2006 09:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להעתיק בשום פנים ואופן תמונות ללא רשות מפורשת מחדר פיקוד !!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2006 09:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להעתיק בשום פנים ואופן תמונות ללא רשות מפורשת מחדר פיקוד !!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2006 09:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להעתיק בשום פנים ואופן תמונות ללא רשות מפורשת מחדר פיקוד !!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2006 09:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להעתיק בשום פנים ואופן תמונות ללא רשות מפורשת מחדר פיקוד !!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2006 09:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להעתיק בשום פנים ואופן תמונות ללא רשות מפורשת מחדר פיקוד !!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2006 09:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להעתיק בשום פנים ואופן תמונות ללא רשות מפורשת מחדר פיקוד !!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2006 14:09 לינק ישיר 

איפה התמונה של פיני ועידן שעברה במקום בדרך לבלינסון????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. מתחת לגשר גהה.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext