בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת"ד קטלנית באשדוד

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/1/2006 20:53 לינק ישיר 
ת"ד קטלנית באשדוד

בליל שבת ארעה ת"ד קטלנית ברחוב בני ברית פינת הפלמ"ח כאשר רכב שהגיע במהירות על רחוב בני ברית עבר באדום מלא והתנגגש ברכב אחר שהגיע מאיזור ב'

1 הרוגה 2 קשה 1 בינוני ו 5 קל ס"ה 9 נפגעים

ההרוגה היתה הולכת רגל שעמדה במעבר חציה

עקב השבת לא יכולתי לצלם איתכם הסליחה



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/1/2006 17:44 לינק ישיר 

ילנה סימקו בת 30 מאשדוד היא האישה שנהרגה אמש בתאונת הדרכים בצומת הרחובות



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/1/2006 17:40 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/1/2006 11:25 לינק ישיר 

כמה פעמים אמרתי לא לנסוע בשבת.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת"ד קטלנית באשדוד
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext