בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

החייאה מוצלחת 1 - רח' דון יוסף הנשיא ב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/1/2006 11:36 לינק ישיר 
החייאה מוצלחת 1 - רח' דון יוסף הנשיא ב"ב

מ. הכרה ברחוב דון יוסף הנשיא.

כונני הצלה הר"מ קפצו במהירות למקום, נט"ן שהיה בסמוך הגיע גם הוא במהירות יחד חברו כל הכוחות בשיתוף פעולה מדהים ומקצועי ביותר.

הטיפול החל מיידית ולאחר כמה רגעים - עוצרים ובודקים - עדיין אין דופק, שוב סבב תרופות עיסויים בשיטה שונה .. עוצרים ובודקים - יש דופק!! יש לחץ דם רדיאלי - ואפילו תקין .

ממשיכים בסיוע נשימתי ומתכוננים להעברה.
לאחר תכנון מדוייק להעברה בשל חדר המדרגות הצר הוחלט לטובת החולה כן להעבירו על קרש גב, שוב במקצועיות בשקט ותוך כדי טיפול הועבר החולה לנט"ן ופינוי מהיר לביה"ח.

לסיכום החייאה מוצלחת!

במקום היו:
חברי הצלה גוש-דן: י. וינברגר, ש.בוקשפן, י.רוטר.
בנט"ן היו: גיא ארזי, שי פנחס,ו2 מתנדבים.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/1/2006 12:18 לינק ישיר 

ההלוויה התקימה במוצ"ש לקרית שאול, ולא יוסיפו לדאבה עוד.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > החייאה מוצלחת 1 - רח' דון יוסף הנשיא ב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext