בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אתמול הייתה שריפה בדירה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/1/2006 15:00 לינק ישיר 
אתמול הייתה שריפה בדירה

ברחוב מגדים פינת ש"ד התמרים ברמת גן למקום יצאו 3 צוותי כיבוי אש בכיבוי אש רמת גן. במקום לפי מה שהבנתי בער חדר ילדים. הצוותים הגיעו לשליטה מהירה על האש ולא ידוע לי על נפגעים .



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/1/2006 19:07 לינק ישיר 

מדובר בשדרות התמרים 12 ברמת גן

כאמור שריפה בדירה.בעל הדירה יהודי

ערירי כבן 75 שהה בדירתו כאשר לפתע

חש בגל אדיר של חום מציף אותו.הנ"ל

ניסה לחנוק את האש בעזרת שמיכה אולם

גם היא החלה לבעור,שכנים שפרצו לדירה

מצאו אותו על הריצפה במצב של אפיסת כוחות

במקום דן44 וכמובן אמבולנס ב"ב דן 45 ......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/1/2006 15:38 לינק ישיר 

שלום לך צוות צפון , לאן נעלמת ? ואיפה כל התמונות המדהימות שלך ? ראינו קצת בשמות אחרים , אבל לא כמו שאתה היית שם . אז יאלה' לעבודה , תתחיל להעיר פה את העסק , זה לא זה בלעדיך .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אתמול הייתה שריפה בדירה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext