אנו משתדלים וב"ה מצליחים לשמור על טוהר ונקיון הפורום.
מנגד ישנם מס' אנשים המנסים כמעט מידי יום לפגוע בנו ע"י כתבות גועליות שאינן מתאימות לנו כבני אדם בכלל. ולפורום כבמה מכובדת.
הצעתי למנהלי הפורום לחסום את הפורום בפני כותבים זרים. ומנגד ימנו אדם נאמן, שומר סוד שיהיה אחראי לתת אישורי כתיבה אך ורק למי שנותן לו באופן דיסקרטי את הפרטים שלו.
למנהלי הצלה וכן למנהלי הפורום לא יהיה מידע מי כותב בעד הנגד ומי נגד הבעד. נוכל להמשיך להתבטא בחופשיות, אך נוכל למנוע ע"י זה את כל הכותבים הגועליים הללו.
להצבעה. מי שבעד או נגד מוזמן לכתוב.
כמובן, אני בעד.
נשלח ב-15/1/2006 08:15
אתר_זקא
כמובן כמובן - לא ידוע לי על כוונה שונה.
נשלח ב-14/1/2006 20:52
מוסקאט רק אל תשלח לנו סקאד
נשלח ב-13/1/2006 14:15
חבל לכם לחסום הכל
הרי לא כותבים כאן סודות
ולכן תחסמו רק את הכתיבה בפורום [חדרי חרדים]
אותי כולכם מכירים אני לא בניק חסום ....אמנם אין אני נמנע בין חברי הצלה משום מה !!! ....
לדעתי שווה לעשות את הקבוצה חסומה רק לקבלת אישור לאלו שיודעים בוודאות מי עומד מאחורי הניק כמו בחדרי חדרים ובזק"א דבר שבהמשך תבינו ותראו פחות עגמת נפש אח"כ בלי לפרט כרגע על דברים קודמים שהיו כאן בפורום ונמחקו טרם קריאתו על ידכם ..
בתקוה להבנה
יהושע
ואם כבר תמונה של יריות אז קבלו את.....
נשלח ב-11/1/2006 18:33
אפשר להחליט כמו שעשו בזק"א, בלי ניקים חסוים, אבל כל הענין פוגע בדיונים השוטפים, ומאבד את כל הטעם הטוב שבגלישה בפורום.
נשלח ב-11/1/2006 11:47
אם כולכם בניקים חסויים איך אתם רוצים שנקשיב לכם אולי אתם כלל לא קשורים ל"הצלה" ...
בקיצור לא נראה לי שתיהיה הצבעה ההחלטה ממש מקובלת מצד הרבה גורמים ולכן אנו עומדים בפני ביצוע החסימה, כאמור בשלב הראשון תנתן אפשרות כתיבה לכל מי שכותב בפורום כיום ולא עשה פרובקציות, ומי שישכח או שירצה אישור כתיבה יצטרך לשלוח בקשה לאחראי ובקשתו טטופל בהתאם להחלטות,
כולנו תקווה שתמשיכו כרגיל לכתוב ולשמור על כבוד הפורום.
חורף נעים ובריא לכולם.
נשלח ב-11/1/2006 10:11
צריך לעשות הצבעה, השאלה הגדולה, מי יחליט למי יש זכות הצבעה.
נשלח ב-11/1/2006 01:03
לדעתי הרעיון בגדול צודק.
אבל אי אפשר כמו שויטי הציע להעמיד אדם שיהיה אחראי לזה 24 שעות (יש כסף???)
נראה לי שהרעיון לתת לכותבים הישנים אפשרות כתיבה ולכותבים החדשים לשים עליהם מעקב נשמע לא רע.
בעד.
נשלח ב-10/1/2006 22:04
העגלה אצל הנפח בשביל לשמן את הגלגלים.
נשלח ב-10/1/2006 17:55
ליפא העגלון ברוך שובך - מתגעגעים.
הייתי זקוק נואשות להסעה לכפר - ראיתי את הסוס בחניה אבל לא מצאתי את העגלה . ..
נשלח ב-10/1/2006 12:31
אהלן חברים!!!
אפשר לסגור את הפורום רק לחברים כמו בזק"א.
נשלח ב-10/1/2006 08:59
נראים לי דבריו של plo1016 , להתחיל עם כל הכותבים הקיימים ולהשמיך לראות את העניינים מתגלגלים.
לגבי כותבים חדשים הם יצטרכו להגיש בקשה לאישור כתיבה ויסומנו למעקב.
- אני מתנדב ..
נשלח ב-10/1/2006 02:31
פורום זה מקום שכל אחד יכול להתבטא בו
ניתן למחוק הודעה של מישהו שכתב משהו שנוגד את כללי הפורום.
אם אתם הופכים את הפורום לפורום סגור אזי זה מאבד את הטעם, לא כולם יוכלו להגיב ו... אויה מה יהא על אלו שלעיתים משתמשים בכל מיני ניקים חדשים שהם פותחים ע"מ שלא יקשרו בינם לבין תגובה אחרת שהם כתבו???
צריך שיהא מנהל פורום שישגיח וימחק את פרי עטו של מי שעובר על חוקי הפורום.
בעידן הטכנולוגיה ניתן לעשות זאת בכל זמן, ובכל שעה, ומכל מקום. אלא אם כן יש לאותו מנהל פלאפון כשר ואזי יש בעיה קשה!
ניסיתי למצוא כללי כתיבה בפורום לא מצאתי ...
תוקן על ידי - witty - 10/01/2006 2:32:09
נשלח ב-9/1/2006 23:47
מה הבעיה לעשות כמו בחדרי חרדים? רק עם אישורי כתיבה ולא צריכים לתת שום פרטים אישיים רק לענות על מספר שאלות של השקפה וכ"ו......