בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תאונת עבודה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/1/2006 18:57 לינק ישיר 
תאונת עבודה

היום בשעה 13:32 התקבלה קריאה ברשת המירס של "הצלה אשדוד" באזו"ת הדרומי במפעל יצהר לייצור שמן נקברו שני פועלים מתחת לפולי סויה מתנדבי "הצלה אשדוד" שהגיעו למקום גילו פועל אחד במצב אנוש ופועל שני במצב קל עד בינוני הם החלו בהחיאה מלאה כשבהמשך הצטרפו אליהם גם צוות מד"א שפינה אותו לביה"ח ברזילי עם דופק ועם נשימה כשנכנס הפצוע לחדר הסי טי התעורר לגמרי .



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/1/2006 19:01 לינק ישיר 

יישר כח מיוחד למתנדב ( חובש בכיר) יעקב גלוזמן שהגיע ראשון למקום והחל בחילוץ ובפעולות ההחיאה. (559 אילון)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תאונת עבודה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext