בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שלושה EX בתוך כמה שעות בעירנו

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/1/2006 21:38 לינק ישיר 
שלושה EX בתוך כמה שעות בעירנו

תיקון טעות.
מדובר 4 EX ולא בשלושה.

במהלך הלילה הגיעה קריאה על רח' ז'בוטינסקי (ראו אשכול נפרד) על חוסר הכרה. התברר, ככל הנראה, כי מדובר ברצח. במקום צוות צפון והידידים.

קריאה נוספת על דום לב שהגיעה הלילה ברחוב אמרי ברוך התבררה כז"ל עוד לפני שהחבר'ה התחילו החייאה. במקום שרגא בוקשפאן,אלי לוינשטיין, הפאראקשטיין וכו'.

קריאה נוספת ברחוב מיכה על חוסר הכרה נמצאה בקשיון. במקום צוות עזרה למרפא - לוזי וואזנר ושגיב אליסף.

בבוקר הגיעה קריאה על ח. הכרה ברחוב בית הלל. לאחר החייאה שכשלה נקבע מוות. במקום יוזשעף, אושי, מוטי עמאר, גואל כהן וכדו'.

סליחה ממי שלא הזכרתי והיה. סליחה ממי שהזכרתי ולא היה. סליחה ממי שלא היה ולא הזכרתי. סליחה ממי שהזכרתי והיה.

גורמים המקורבים למעוררים של עירנו מספרים שלא לציטוט, כי המעוררים מתעוררים. ואוטוטו יהיו מודעות.

אגב, מיכל'ה מוסר יישר כח לצוותות


תוקן על ידי - חושב_בכיר - 16/01/2006 22:21:08



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/1/2006 16:55 לינק ישיר 


אכן, היה זה לילה קשה!

אגב, "הפאראקשטיין" - נהניתי...

החושב_הבכיר תמיד היה יצירתי ברעיונותיו.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/1/2006 22:44 לינק ישיר 

עיר המוות...

זה כמו רח' חברון.. פשוט רחוב של נסיעות נונסטופ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שלושה EX בתוך כמה שעות בעירנו
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext