בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. קשה עכשיו בקניון איילון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/1/2006 22:47 לינק ישיר 
ת.ד. קשה עכשיו בקניון איילון

בדקות אלו מטפלים כונני "הצלה גוש דן" ברוכב אופנוע כבן 35 שנפגע ע"י רכב בכניסה לקניון איילון עם פגיעת ראש. מורדם ומונשם מפונה לאיכילוב.

במקום החברים: צביק'ה (הערשל) רודיך, אמיתי מוסקט, ליאור קורח, אבי הרשטיק שמעון אטינגר ועוד הרבה חברים טובים...

צוות אט"ן בני ברק, הפארמדיק (הגדול כולם) גיא ארזי. הנהג ידידינו רובי והמשתלמת אורית.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/1/2006 23:05 לינק ישיר 

הנ"ל פונה לביה"ח איכילוב במצב קשה מאוד.


תמונות בהמשך...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/1/2006 03:44 לינק ישיר 

אם נמתין לתמונות, לפי הקצב בזמן האחרון, בעוד חודש נחטוף 'בוחטה' של תמונות שלא נבין מאיפה הם נפלו עלינו... ואת אף אחד זה כבר לא יעניין!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/1/2006 13:07 לינק ישיר 

אם מישהו רוצה עידכונים שוטפים עם תמונות , צריך דחוף לחדר דוברות שבבית הצלה מחשב עם אפשרות ל xp , אולי מישהו מכיר מישהו שיש לו מחשב שהוא לא צריך ומוכן לתרום אותו , אני מקוה שזה בסדר מצד ההנהלה של הצלה שפניתי בצורה הזאת לציבור .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/1/2006 13:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות ללא אישור בכתב מ"הצלה גוש דן" ע"ר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/1/2006 13:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/1/2006 13:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/1/2006 13:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/1/2006 17:36 לינק ישיר 


הציבור מתבקש להעתיר בתפילות עבור רפואתו של הפצוע
ישראל בן מרסל
לרפואה שלמה והחלמה מהירה בתוך שאר כל חולי ישראל.

- - -

במהלך הלילה עבר הנ"ל ניתוח חירום מוצלח על איברי הבטן והוא סובל משברים בגולגולת.

בשורות טובות





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/1/2006 19:59 לינק ישיר 

למה רובי עם מסכה על הפנים..?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/1/2006 11:34 לינק ישיר 

כשצריך לעשות טובוס לאדם שמדמם מחלל הפה ובכל נשימה משפריץ דם , צריך לשים מסיכה כדי להגן על הרקמות החשופות , (דהיינו פה ועניים) ולכן רובי עם מסיכה .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/1/2006 20:18 לינק ישיר 

ומה היה הסיפור???.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/1/2006 21:03 לינק ישיר 

רובי, אינטובציה?

גיא הפאראמדיק יצא להפסקת סיגריה????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/1/2006 00:50 לינק ישיר 

כידוע רובי משתלם פראמדיק ולכן עשה אינטובציה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. קשה עכשיו בקניון איילון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext