בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מי הכוננים בפיגוע, הצלה ישראל או גוש דן?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/1/2006 13:03 לינק ישיר 
מי הכוננים בפיגוע, הצלה ישראל או גוש דן?

סתם נחמד איך כל אחד מפרגן לעצמו, ורק לעצמו וחבל, לפניכם ציטוט מאשכול בהייד פארק בפורום הצלה גוש דן ואחרי זה לינק לאשכול פה ברוטר של "הדובר".
נשלח ב 19/1/2006 הצלה_דן

לסיכום:

מדובר בפיצוץ של מחבל מתאבד בדוכן "שווארמה ראש העיר" ברח' נווה שרת פינת סולומון בדרום ת"א.

כוחות גדולים של מד"א ומתנדבי "הצלה גוש-דן" הגיעו במהירות לזירת האירוע, הושיטו טיפול ראשוני לנפגעים והעבירו אותם במהירות לבתי החולים השונים.

מהמקום פונו נכון לשעה זו - 26 נפגעים - מתוכם: 1 קשה, 7 בינוי, 18 קל, שפונו ע"פ ההתפלגות:
איכילוב - 1 קשה, 6 בינוני, 4 קל.
וולפסון - 6 קל.
תל-השומר - 1 בינוני, 8 קל.

במקום נשארה גופת המחבל המתאבד. ב"ה לא היו הרוגים בשטח.

- - -

סדר הכוחות באירוע:
28 מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן"
1 ניידת תחנת אירוע רב-נפגעים
11 ניידות טיפול נמרץ
20 אמבולנסים של מד"א
2 אמבולנסים של "הצלה גוש-דן"
9 אופנועי חירום להצלה מהירה של "הצלה גוש-דן"

אמבולנס מד"א הראשון שפינה מהאירוע 1 קשה + 2 בינוני לאיכילוב, היה אמבולנס צוות צפון של מד"א "הצלה גוש-דן" נהוג בידי החובש המתנדב ישראל גרוניך.

עד כאן "הצלה גוש דן" והנה הלינק http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1770741

_____________________________________________________________________
והנה הודעת דובר הצלה ישראל:

הצלה ישראל
חבר מתאריך 13.7.04
1256 הודעות י''ט בטבת תשס''ו 16:38 19.01.06

10. באירוע טיפלו :
בתגובה להודעה מספר 9

כ-30 כונני מד"א "הצלה ישראל"
1 תאר"ן של מד"א
9 נט"ן
21 אמבולנסים
5 אופנועי "הצלה ישראל".

והנה הלינק: http://rotter.net/forum/scoops1/8928.shtml#10


חברה אם כל אחד יפרגן לשני זה לא יזיק . זה רק יטיב לכולם!
שבת שלום
ושבת שקטה!!!
ותיהיו בטוחים שאני לא מגיע לפגוע בשום אחד מהצדדים.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/2/2006 21:26 לינק ישיר 

אני שמח שאזורנו מחוץ לדרעק הזה..




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/1/2006 11:41 לינק ישיר 

איני רוצה להכנס לויכוח החריף שפרץ פה, אני רוצה לקוות בכל ליבי שזה לא ישפיע ח"ו על העבודה בשטח , ואנא אל תקחו את זה ברמה האישית.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2006 02:44 לינק ישיר 

ערב טוב לכולם!!!

לא לזה התכוונתי.
כשפתחתי את האשכול הזה, לא חשבתי שזה יגיע עד לרמות כאלה, להנגחויות אישיות, או השמצות כאלה,
סה"כ הרגשתי צורך להביא את הדברים כפי שנכתבו בשני הפורומים, ולקוות שלהבא כל אחד ישתדל לפרגן קצת יותר לשני. אני מעריך ומוקיר את שני הארגונים (על אף שאני לא נמנה עם שתיהם). לכן הייתי רוצה אם יוכלו להפסיק בזה את האשכול .

המשך עשייה פורה , שבוע טוב , וחודש טוב.
EMTyarkon
 



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2006 22:02 לינק ישיר 

האמת שכגולש חדש לא רציתי להמשיך אחרי שראיתי את "דובר הצלה"

אבל אם הרשות נתונה אני אשתמש בה.

"הצלה אלעד"

כשר. מהצלה ישראל גנב כסף מבחור שאסף כסף להצלה דן גם התערבת לעשות שלום?
ציוד אתם מקבלים ממד"א.
אופנועים, אתם לוקחים תרומות ע"ס 15000 דולר כשהמחיר הוא פחות מחצי כולל ציוד.
מירסים חיים אוטמזגין ארגן מהעירייה.

אז מה אתם עושים חוץ מלקבל משכורות ולשלוח הודעות שיקריות. אולי ע"ז אתם מקבלים משכורת?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2006 21:50 לינק ישיר 

נו.. הנה אתה מביא חיים לאשכול שכמעט דעך
מי עכשיו בתור לנגח?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/1/2006 21:30 לינק ישיר 

נ.ב. כואב לי שכך נפתחת תגובתי הראשונה בפורום שלכם אבל המילים של הכתבה של הצלה_אלעד קצת מפוצצות (אותי).

אמינות, יושר, אנחנו, העלנו, דאגנו, הצלנו, תשאלו כל מתנדב באלעד מתי מר מיצמכר עשה משהו באלעד

ותבינו שהוא וגיסו ודובר ארגונו עשויים וקרוצים מאותו חומר - פרסומת פרסומת פרסומת ושאחרים יעבדו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2006 21:23 לינק ישיר 

הצלה_אלעד!!!
"אנחנו חיזקנו את הצלת החיים באלעד" - - - "אמבולנס" - - - "התרמות דם" - - - וכו' וכו'

אני בהלם מזה שאתם לא מכירים את האדם וגיסו.

הוא לא דאג לכלום באלעד, להכל דאגו מתנדבי מד"א באלעד ויו"ר מד"א והוא כמו גיסו וכמו דוברו

"אנחנו העלנו את רמת הצלת החיים באלעד"

תבינו טוב טוב שאתם מתעסקים עם פרסומאים מלידה - תשאירו להם את העיתון 

ולנו את הצלת החיים באמת (וכן אף מתנדב באלעד לא היה מצטער להצטרף לארגון אמיתי עם יו"ר כמוכם)

... ולרוצים להחכים ולהבין למי אתם מתייחסים ועונים כנסו לפורום הצלה ישראל

ולפורום חרדים אלעד ואם תצליחו לראות את ההודעות שהוא מוחק לכל המתלוננים עליו תהנו. 



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/1/2006 22:22 לינק ישיר 

חברים יקרים. עד עתה התנהל פה דיון כואב אמנם, אך (פחות או יותר)עניני. וע"כ אנו, הנהלת הפורום לא התערבנו. אמנם נאמרו פה ושם מילים שאין מקומם בדיון בעל רמה, אך כיון שהדברים נכתבו עם כאב וכנראה לא למטרת ניגוח ברמה אישית, לא התערבנו. אין אנו רואים בארגון "הצלה ישראל" אויב. אין אנו רואים ב"הצלה אלעד" משת"פ או גיס חמישי. שיתוף הפעולה ברמת הטיפול בשטח, הינו נפלא. וברמה ה'בין-אישית' הינו פורה ונהדר. שיתוף הפעולה ברמה האירגונית, בניתוק. ואין הפורום במה להעלות את הדברים. למרות ועל אף מכובדותו של הפורום, לא זוהי הדרך בה מנהלים דו שיח ארגוני. הדברים שנאמרו משני הצדדים, כיון שהם נכתבו, כאמור, בתיסכול ובכאב, נשארו ולא נמחקו. אך בשום אופן לא נוכל לרדת לרמת ניגוח אישית לשם הניגוח. לכן, מעתה, תגובה תתקבל ותישאר רק במידה והיא תהיה בעלת אופי מכובד ללא כל נסיון הלבנת פנים של אדם זה או אחר. כל הודעה שלא תענה על הדרישות הללו, למרות שאנו נמנעים מכך בד"כ, תימחק! הערכתינו לכל מתנדב באשר הוא, על פועלו למען הצלת חיים ("למען_החיים") ואין זה מענינינו תחת איזה כותרת הוא מתנדב. הצלחה וברכה לכולנו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/1/2006 21:54 לינק ישיר 

חולה. הרסת אותי. אני צריך להתאושש מהמכה שהנחתת עלי באופן לא צפוי כ"כ... תן לי צ'אנס, אולי יהיה לי עוד כמה דברים לכתוב. מתקיף. ברוך בואך למועדון. התחלת ברגל ימין. עלה והצלח. יש לך סיכוי אצלינו...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/1/2006 21:17 לינק ישיר 

חבר'ה נדמה לי שפיספסתם משהו. אם הכל כל כך טוב בהצלה ישראל, אז מה כל כך רע? למה הצלה לכיש מצהירים שאין להם קשר להצלה ישראל? למה הצלה ראש העין ניסו לחבור להצלה גוש דן? למה יש חברים מהצלה אלעד שרצו לחבור להצלה גוש דן? למה ישנם חברים בהצלה שרון שטוענים שהקשר להצלה ישראל - פיקטיוי? למה למה מה. ע"ש המור הטוב. תמשיכו! איזה יופי. אנחנו נהנים. אופס, כמעט שכחתי. שמתם לב שהצלה אלעד לא ענה על המריבות בתוך אלעד? שמתם לב שהוא לא ענה לכמה טענות קשות שם? אתם יודעים כמה מריבות יש בתוך ירושלים? אבל דוקי 'לא סופר' את מי שלא חושב כמוהו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/1/2006 19:32 לינק ישיר 

האמת, חשבתי זהוזה יאללה ודי. שימשיך "הצלה_אלעד" את בירבורו (- שירת הברבור) אין לי כח לסנן את מה ששלחו לי לאישי. אבל נעניתי לאתגר של "חושב_בכיר" ורק בשביל להשאיר אותו מגיר ריר כשהוא מגלה שתאוותו לענות נלקחה ממנו הבאתי הודעה אחת שקיבלתי... (סתאאאם...) ------------------------------------------------ טוב מאד שאינך רוצה להיגרר בכדי לא לבלבל את הגולשים – זה גם מה שעשיתם בפורום הסגור של זק"א כשלא היה מה לענות... אתה יושב ומדבר ומנסה לפתור באופן אישי - תגיד לי אתה מדבר גם עם גיסך אלי פולק לפעמים?! לא בכוונה, אלא סתם כך, "למען החיים"... אולי תדבר איתו שיפסיק למחוק אשכולות ותמונות של "הצלה גוש-דן" אם הוא כ"כ צודק ? תסביר לו שיש – בין היתר - עוד ארגון מחוזי וחזק! להזכירך, נזעקתם כולכם לכאן, אחרי שהאמת הטהורה שצוטטה מפי / מעטו של דוברכם הנאמן הובאה כאן לידיעת הציבור, ולמען החיים הרגיש צורך לטשטש את העובדות כאן בפורום. ומכיון שהוא לא מעיז לכתוב, ע"כ בחר באפשרות של המשלוח לתיבה האישית לכ"א מאתנו (ואני מעריך אותו בעובדה שהוא מאמין במה שהוא עושה, כי הוא הקדיש לזה הרבה מאד זמן...). לגבי אבטוח סיום הש"ס – שים לב לדברים שאתה כותב ואח"כ תגיד שאינך חד-צדדי אלא שוחר שלום כגיסך – אני מצטט: אנחנו (10 מתנדבים) אבטחנו, טיפלנו... ואתם 'גם' הייתם שם וגם טיפלתם 'מן הסתם'... ממש יפה מצידך. השיטות הירושלמיות מוכרות לכולנו. אם למרות הבלגן שעשו לא הצליח הארגון הירושלמי לקבל אישור רשמי להגיע ולהיכנס לאולם – יש גם לזה פתרון. פשוט מאד מגיעים כמה חברים, מתארגנים בהתאם, עושים מס' תמונות והדרך לפרסום האירוע כמאובטח / מטופל ע"י הצלה ישראל קצרה... (כפי שהם כביכול 'איבטחו' את הנסיעה לפולין בשנה שעברה...). לידיעתך! המתנדב האלעדי הוא חבר קרוב ביותר שלי ונא לא לשים בפיו מילים. הוא אכן היה היחיד באלעד עם ברנשילד (יפה שהודית בכך...) ופרש בגלל מכירת רכבו (ודבר נוסף שלטובתך לא אפרט)... פרסום בעיתונים הוא אינו דבר שמטריד את מנוחתו, בפרט שלאחר חסימות התקשורת של "הצלה ישראל" (אולי תשב עמם ליד השולחן בנושא...), הדבר ככה"נ פורסם רק ב"קול העיר". יפה מצידך שכתבת תודה על טיפול נאות, אולם בדרך כלל אינך נוקט בדרך הנכונה הזו, וכאן אני ממשיך לקטע הבא שלך אודות האירוע בבריכת עמידר. נכון, מיצמכר (מכיר? הוא מאלעד...) הגיע לשם עם אופנוע בלי חמצן והצטרף לרוזנפלד בפינוי לביה"ח. והיכן הבחור הנחמד הזה מיהר לכתוב? - בפורום הירושלמי כמובן. ומה הוא כתב? - שמתנדבי הצלה ישראל טיפלו, חימצנו (עם מה?) ופינו ורוזנפלד 'הצטרף לפינוי'. ממש יפה מצידך. לא נתת איזכור אחד לארגון "הצלה גוש-דן". ואתה בא ללמד אותנו האיך לכתוב?! אח"כ אתה מתפלא מדוע כאן בפורום לא הוזכר שמך (אגב, את שמו של מי הזכירו? כתבו באופן כללי: מתנדבי "הצלה גוש-דן"... אולי היה צריך להוסיף: + מתנדב מאלעד...). יפה מאד שדאגתם לעיבוי ארגון הצלה באלעד. ב"ה איכלוס העיר הולך ומתמשך ומן הראוי לתת מענה לכל קריאה. ממש כל הכבוד. המשיכו כך, חיזקו ואמצו! (אגב שכחת לכלול בין הפעולות את קריעת המודעות [למה? הרי רבים מתושבים נעזרו בארגון "הצלה גוש-דן" בעבר] של המכירה הסינית של ארגון "הצלה גוש-דן"). נכון. איחוד, יועיל מאד - לארגון הירושלמי ולא לאף אחד אחר, גם אם תכתוב זאת עוד עשרות פעמים. אין לי אלא לסיים במשפט הנכון (היחיד!) שכתבת: מכל האמור לעיל אתה רואה וכמוך רבים אחרים שיש שני צדדים למטבע גם אם הם לא מוצאים חן בעיניך וכל ההשמצות מיותרות לחלוטין !! -------------------------------------------------- כן, שמתי לב שלגבי האירוע בבריכה זה קצת ממוחזר אחרי "חושב_בכיר" אבל השארתי את המכתב כפי שהוא.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/1/2006 16:29 לינק ישיר 

בעזה"י אקווה לענות לך עוד לפני שחולה מדא יענה.

אבל כרגע אני רוצה להתייחס לדבר אחד מכל דבריך, ובהמשך אתייחס לשאר הדברים.

כתבת על האירוע בבריכת השחיה.   אינני זוכר מי השני שהיה. אני זוכר שהיה במקום בני מיצמכר מאלעד (מכיר אותו ?) שהתלווה יחד עם משה רוזנפלד לפינוי נפגעים.     אם אתה אמיץ להתמודד עם טיוחים ושקרים תעלה בבקשה את הדברים שאתה כתבת על האירוע.  למיטב זכרוני ההודעה היתה פחות או יותר "הייתי באירוע, פיניתי נפגעים בליווי של משה רוזנפלד".   אח, איזה יופי. משה רוזנפלד עזר לך לפנות נפגעים ???  אתה פינית נפגעים? אולי המציאות היתה שונה ובתוספת שמשה רוזנפלד שאל אותך האם אתה מעוניין להצטרף אליו (כיבד אותך. וגמלת לו...)  לא מדובר כאן על משחקי כבוד ומשחקי מילים. אלא כיצד אתה/אתם מדווחים על אירועים.  ואין צורך שאעלה כאן אשכולות על חברים מארגוני הצלה לא "גוש דן" שמקבלים פה התייחסות/שבחים/איזכורים

אני עסוק כעת, אך אמשיך מאוחר יותר. (אם חולה מדא לא יתפוס לי) תוקן על ידי - חושב_בכיר - 26/01/2006 16:31:54



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/1/2006 16:07 לינק ישיר 

חולה_מד"א

כנראה שלא הבנת את מה שכתבתי [למרות האותיות המודגשות..] ובחרת להתנצח ולהתנגח בדמגוגיה זולה וכביכול צודקת.

אני לא רוצה להיגרר אחריך אולם אשיב לטענות שלך אותם ציינת, בכדי שלא לבלבל את הגולשים...

כתבת על כך שאיני מעיר על השתמשות ולקיחת קרדיט כשלא מגיע. מניין לך מה אני עושה ? וכי כל דבר/הערה/ביקורת אמור להופיע מעל גבי אתר זה או אחר? אתה חושב שיש תועלת בהשמצה בפורום? ואולי כשאתה יושב עם מי שצריך ומבהיר את הדברים בצורה נחרצת הם מתקבלים ונשמעים יותר ?? בעבר עוד הייתי מדבר עם אושי על ההודעות של מתחזה מאלעד שלקח את כל הפרסומים על המקרים שהיו שם, שינה אותם כרצונו ופרסם אותם, ולאחר שהוברר בינינו העניין בצורה טובה, הנושא הוסדר !! אלא מאי ? אין לך את האומץ לפנות בשמך האמיתי ולומר את שצריך כמו אדם מהיישוב? זוהי בעייתך...

כתבת על אבטוח סיום הש"ס ביד אליהו ? אנוכי הקטן ועוד אחד עשרה מחברי היינו באירוע, אבטחנו, טיפלנו, וכן גם אתם הייתם שם על האמבולנסים של מד"א, ובאולם ומחוצה לו וגם טיפלתם מן הסתם בקריאות שארעו שם.
[ נכחו במקום 3 מאלעד,2 מפתח תקווה,4 מרחובות, 3 מהשרון ]
אם תתעקש גם תקבל תמונות באישי.

כתבת על הבנשילד באלעד ? נכון הייתה ערכה אחת אצל מתנדב מסויים שכבר פרש מהצלה בעקבות כך שהשתמשו בו לפרסום בכל העיתונים על 'ערכת ברנשילד של הצלה גוש דן באלעד הצילה חיים ' !!
הנ"ל לא יצא לאירועים בגלל עבודתו וגם בגלל שמכר את רכבו, ולאחר המקרה בו השתמש בברנשילד ופורסם בהרחבה בכל העיתונים, החליט גם לפרוש כליל מהארגון.

כתבת על תודה? אם תדפדף בהיסטורית ההודעות של פורום זה תגלה שאני הייתי מבין הכותבים הראשונים ושפתחתי אשכול תודה מיוחד לחברים מב"ב שטיפלו בקרוב משפחתי בצורה מקצועית ויעילה !!

כתבת על הארוע בבריכת עמידר? למיטב ידיעתי במקום היו 2 כונני 'הצלה ישראל' שטיפלו, חימצנו, ואף התלוו לפינוי לבית חולים, סייעו בחדר המיון, המשיכו עם חברי הצלה גוש דן לטיפול בקריאת שגרה, ונמחקו מכל אזכור בידיעות פרסומיות על כך !!

כתבת על הצלה אלעד ? ראשית את הסניף שם הקים הרב מרדכי ברזילי שמשום מה לא מוזכר על ידך, ואושי שלומוביץ כמו חברי הצלה נוספים עזרו וסייעו רבות לארגון, ואף אחד לא שכח להם זאת !! גם חיים אוטמזגין פעל רבות להצלחת הארגון באלעד, הדריך וחנך חובשים ונהגים, וסייע ישירות ובעקיפין, וכולם זוכרים מפרגנים ומעריכים אותו על התקופה הזאת !!  
 אני לא מחפש קרדיט לעצמי או לחבריי אבל בשנתיים האחרונות הארגון הכפיל את עצמו בכמות החברים,הציודים,נכנסו 3 אופנועים, השגנו מירסים בעזרת המועצה, דאגנו למבנה ונקודת הזנקה עם תקן לאמבולנס בשכר, לפעילויות חברתיות, התרמות דם, הרצאות, העשרות רפואיות, ומבצעים שונים, דברים שלא היו כלל בעבר !!

כתבת על האמבולנס ? כן האמבולנס נמכר ע"פ הוראת הנהלת הארגון כאשר הוא עמד מושבת חודשים ארוכים ללא יכולת לשלם על הביטוח והטיפולים, ורק להזכירך הוא הגיע אלינו במצב גרוע לאחר שימוש מרובה והשווי הכספי שלו הוא פחות מאופנוע...

מכל האמור לעיל אתה רואה וכמוך רבים אחרים שיש שני צדדים למטבע גם אם הם לא מוצאים חן בעיניך וכל ההשמצות מיותרות לחלוטין !!

אני חוזר ואומר לסיום כי ניסיתי בדרכים רבות ושונות לפעול לאיחוד לטובת שני הארגונים, ובעיקר לטובת המתנדבים שבשטח שחפצים בכך מאד למרות התנגדותם של בודדים מטעמים אישיים וד"ל.

תוקן עקב שגיאת כתיב
תוקן על ידי - הצלה_אלעד - 26/01/2006 16:06:12



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-26/1/2006 15:22 לינק ישיר 

אה, ויטי. אתה מתחיל ליהנות. נחמד, מה?

לאט לאט. נעשה את זה יותר מעניין.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/1/2006 13:58 לינק ישיר 

טוב ....
אז תמשיכו להתנגח אבל יותר חזק
זה לא מספיק



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מי הכוננים בפיגוע, הצלה ישראל או גוש דן?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext