בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מי הכוננים בפיגוע, הצלה ישראל או גוש דן?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/1/2006 22:02 לינק ישיר 

האמת שכגולש חדש לא רציתי להמשיך אחרי שראיתי את "דובר הצלה"

אבל אם הרשות נתונה אני אשתמש בה.

"הצלה אלעד"

כשר. מהצלה ישראל גנב כסף מבחור שאסף כסף להצלה דן גם התערבת לעשות שלום?
ציוד אתם מקבלים ממד"א.
אופנועים, אתם לוקחים תרומות ע"ס 15000 דולר כשהמחיר הוא פחות מחצי כולל ציוד.
מירסים חיים אוטמזגין ארגן מהעירייה.

אז מה אתם עושים חוץ מלקבל משכורות ולשלוח הודעות שיקריות. אולי ע"ז אתם מקבלים משכורת?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2006 02:44 לינק ישיר 

ערב טוב לכולם!!!

לא לזה התכוונתי.
כשפתחתי את האשכול הזה, לא חשבתי שזה יגיע עד לרמות כאלה, להנגחויות אישיות, או השמצות כאלה,
סה"כ הרגשתי צורך להביא את הדברים כפי שנכתבו בשני הפורומים, ולקוות שלהבא כל אחד ישתדל לפרגן קצת יותר לשני. אני מעריך ומוקיר את שני הארגונים (על אף שאני לא נמנה עם שתיהם). לכן הייתי רוצה אם יוכלו להפסיק בזה את האשכול .

המשך עשייה פורה , שבוע טוב , וחודש טוב.
EMTyarkon
 



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2006 11:41 לינק ישיר 

איני רוצה להכנס לויכוח החריף שפרץ פה, אני רוצה לקוות בכל ליבי שזה לא ישפיע ח"ו על העבודה בשטח , ואנא אל תקחו את זה ברמה האישית.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/2/2006 21:26 לינק ישיר 

אני שמח שאזורנו מחוץ לדרעק הזה..




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מי הכוננים בפיגוע, הצלה ישראל או גוש דן?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 סך הכל 3 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.