כאב בחזה / החייאה מוצלחת - צוות דרום ב"ב
בשעות הערב של יום חמישי, התקבלה קריאה על כאבים בחזה בבית אבות "ויזניץ" ברח' דמשק אליעזר בבני-ברק.
מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" יהודה לונדנר שהגיע במהירות למקום, דיווח כי מדובר במקרה החייאה והחל בפעולות הצלה אינטנסיביות, כשאליו מצטרף מפקד יחי' האופנועים החובש הבכיר מרדכי עמאר.
בהמשך הצטרפו אליהם צוות אט"ן קיראון בראשות הפאראמדיק אסי, שעברו להחייאה מתקדמת.
לאחר כשלושת רבעי השעה, הוכתרה ההחייאה כמוצלחת ב"ה והחולה בת ה-63 פונתה לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.
|
|