בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

כאב בחזה / החייאה מוצלחת - צוות דרום ב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/1/2006 10:26 לינק ישיר 
כאב בחזה / החייאה מוצלחת - צוות דרום ב"ב


בשעות הערב של יום חמישי, התקבלה קריאה על כאבים בחזה בבית אבות "ויזניץ" ברח' דמשק אליעזר בבני-ברק.

מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" יהודה לונדנר שהגיע במהירות למקום, דיווח כי מדובר במקרה החייאה והחל בפעולות הצלה אינטנסיביות, כשאליו מצטרף מפקד יחי' האופנועים החובש הבכיר מרדכי עמאר.

בהמשך הצטרפו אליהם צוות אט"ן קיראון בראשות הפאראמדיק אסי, שעברו להחייאה מתקדמת.

לאחר כשלושת רבעי השעה, הוכתרה ההחייאה כמוצלחת ב"ה והחולה בת ה-63 פונתה לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/1/2006 14:55 לינק ישיר 

נשכח לציין כי למקום הגיע דן 53 , בצוות: הנהג המתנדב איתי גוטמן שלקח פיקוד על ההחיאה עד אשר הגיע צוות האט"ן. החובשות מיכל אייזדורפר ונירית וכן החובשת הבכירה אורית אייזדורפר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/1/2006 17:59 לינק ישיר 


תודה על התוספת החשובה והבאת הדברים לידיעת כולנו!

בזאת גם נציין, כי תוך כדי ההחייאה המדוברת, היה מקרה נוסף של קוצר נשימה בקומה השלישית של אותו בית אבות.

צוות הרגיל עבר לטפל במקרה הזה, עד בוא נט"ן פ"ת שהמשיך את הטיפול ופינה לבית החולים.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > כאב בחזה / החייאה מוצלחת - צוות דרום ב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext