בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

יצאו בשניים, הגיעו בשלושה...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/1/2006 11:59 לינק ישיר 
יצאו בשניים, הגיעו בשלושה...


זוג מאלעד שיצאו מעירם אתמול בשעות הצהריים עם מונית, בדרכם לבית הרפואה "מעייני הישועה" בב"ב, הגיעו ליעדם כשבחיקם עוללה רכה, שיצאה בס"ד לאויר העולם על אם הדרך.

מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" שגיב אליסף ואהרן מור-מסינגר שהוזעקו לצומת "מורשה" שעל המחלף המחבר בין כביש מס' 4 לכביש מס' 2, היו שותפים להליך הלידה שעבר בקלות ב"ה, ואט"ן רמת השרון השלים את נסיעתם של השלישייה המאושרת ליעדם.

לאם ולתינוקת – שלום, ב"ה!

בשורות טובות והרבה מזל טוב!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > יצאו בשניים, הגיעו בשלושה...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext