ובכן, כפי שמדווח ידידינו מהדיווחים הקודמים, אשר ברדה, מדובר בדירה בקומה השלישית שם התגוררה (עד השריפה) משפחה מרובת ילדים שילדיה (כן, שוב) שיחקו בגפרורים והעלו את דירת הוריהם עולה כליל.
השכנים בקומה הרביעית - זוג צעיר אשר לא מזמן באו בברית הנשואין - נאלצו אף הם "ליהנות" ממשובת ילדי השכנים ואף הם נפרדו לעד מכל חפציהם אשר עלו בעשן השמימה.
שורה תחתונה. הילדים שיחקו באש. שתי דירות נשרפו לחלוטין. ללא נפגעים ב"ה בנפש. המקום ימלא חסרונם.
אשר מדווח כי הוא המתין לכל הפחות 7 דקות מרגע הופעתו עד להגעת כיבוי האש. השכינה צעקה שהיא כבר ממתינה 10 דקות! לאחר הורדת מע"מ מס הכנסה הגזמות וכל השאר, מדובר לכאו' בפרק זמן בלתי סביר בעליל שנאלצו להמתין!!! כמו"כ מוסיף אשר ומספר כי הכבאית הראשונה שהגיעה עם כבאי חביב וקשיש מלווה בנער צעיר נעזרו רבות ע"י שכנים בכדי לפרוס את הצינורות.
החברים המשתתפים באירוע: ח. אדלהייט, אפי דוידיאן, ליאור קורח וכמובן המדווח - אשר ברדה.
קופת העיר...... ועדת הצדקה לעניני רבנים........ ר"ל, ל"ע, ה' ירחם,
תוקן על ידי - חושב_בכיר - 24/01/2006 17:24:40
|
|