בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שיעור ב"חינוך" נוסח בני ברק!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/1/2006 00:15 לינק ישיר 
שיעור ב"חינוך" נוסח בני ברק!

אתמול התקבלה קריאה על אלימות ברחוב האדמור מגור.  צוות מתוגבר של "הצלה גוש דן" שהגיע למקום גילה כי מדובר במאות בחורים המפליאים את מכותיהם בבחור שלטענתם גנב מהם, ממקוואותיהם ומשאר תושבי העיר. כיון שהנ"ל קטין ומשטרת ישראל אינה יכולה לטפל בו, החליטו הם ללמד את המשטרה כיצד מטפלים.

הנ"ל פונה ע"י ברוך רובין לתה"ש כשבתחילה היה ברוך סבור כי הוא מחוסר הכרה אך התברר לו כי הנ"ל בנוסף ל'מעלותיו' הנ"ל  הינו גם שחקן מצטיין...

מאוחר יותר הוא נמלט מבית החולים.

היום משום מה החליט לנסות את כוחו/מזלו שוב. והקריאה לא בוששה להגיע לרחוב חזון איש שם שוב החבר'ה נתנו לו מכות נאמנות כפליים כיוצא מצריים עד שגופו היה נראה כפצע חבורה ומכה טריה - אין בו מתום.  הפעם הגיע למקום 51 עם הצוות הקבוע של יום ג' וגם הם נפלו בפח של ברוך רובין ואף הזמינו נט"ן לחבירה שאכן התבצעה ברחוב השומר פ. רבי עקיבא.




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/1/2006 21:35 לינק ישיר 

עם כל הכבוד לחזי לחזי שהוא אחלה חבר.. בכל זאת. חזי הוא מתנדב נוער שעבר קורס 60 ולא 88 כמו שהוזכר



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/1/2006 02:46 לינק ישיר 

אז כה

סליחה עם פגעתי בחברי מהצלה

ונכון אני מתנדב ותייק אבל לא מספיק היה שם באמת אחד שעזור לנו מאד (תודה רבא)
אבל לא היה עם וסט הוא כל דבר אחר של מד"א אז אתה רוצה שאני יודע??????

בדיקה של abcd שהיה באוטו בגלל כל מה שהיה בשטח וזה היה באוטו

המשטרה: במילים של אחד השטרים בלי שם
היה צריך לפצצה לו את הצמות למה בכלל אתה מכניס אותו לאמבולנוס

זה נכון שמד"א מחייב לטפל בכל אדם ובכל מקם

בתה"ש היה בלבל בן מה שהיא איתו לבן אחד אחר מפ'ת בגלל זה אמר שהוא ברוח מתה"ש

הנט"ן של ירקון לא משנה שם הפראמדיק בדוק את החולה באוטו (דן 46) ואמר אני מצצת חבל על חברה תמשיך לתה"ש

המשך שנה טובה ושקטה לכל אנשיי הצלה

וסליחה עם פגשתי בכל בן אדם ובן אדם בישראל ובהצלה




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/1/2006 18:32 לינק ישיר 

זה אחד מוכר לא אפרסם את שמו כמה שהוא גבוה הוא עדיין בגדר קטין כך שיש בעיה למשטרה איתו.... 



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/1/2006 10:15 לינק ישיר 

חברים יקרים צופים נכבדים.

אני ינסה להסביר מאט את מלחמת המשפטים דלעיל אם הצליח .. לפי ראות עיני .

*  חזי היקר - בחור נחמד שאוהב אקשן כמו כולנו (בפרט כמוני .. ) אכן הכשרתו הרשמית היא חובש 88 אך הוא הרבה זמן בשטח, מה שכן הוא עדיין לא מכיר את כל מתנדבי "הצלה גוש-דן" כך שבטענתו שלא היו כוננים הוא טעה, במקום היו לא מעט כוננים בשני מקרי התקיפה, גם באדמור מגור וגם בחזון איש.

* לגבי הטיפול: הכלל הראשון בחוקי מתן עזרה ראשונה הוא : ?  (safety)  - בטחון , עקב מאות התוקפים לא ניתן לטפל בשטח בצורה מסודרת, ולכן הדבר הראשון היה להכניס את הפצוע לאמבולנס, המשך הטיפול נתון לשיקול דעתו של נהג האמבולנס, האם לעצור בצד ולטפל באופן מדוייק יותר או להמשיך לחבירה עם הנט"ן.
בשני המקרים הנהגים בחרו באופציה השניה, ועקב מאות האנשים בשטח גם היה קשה להחליט על חומרת פציעתו.

* חושב בכיר- שכחת לציין מי היה נהג האמבולנס בפינוי מחזון איש (אולי אתה לא יודע את שמו ... ?)

* לגבי שאלות שעלו בשטח - כגון: למה אתם מטפלים בגנב, צריך .. וצריך . .   - אז ככה:  מחוייבות חברי הצלה גוש-דן וכונני מ.ד.א. להגיש את הטיפול לחולה/פצוע ללא הבדלי דת או מין, וכמובן לא להבדיל בין יהודי כזה או אחר.  אכן דווה ליבנו על נפש טועה זו שבאה מתוך קרבינו, אך בשטח על כל כונן או מתנדב הצלה "לשכוח" את עניין "הנקמה" ולהגיש טיפול באופן רגיל לחלוטין.   וכך הווה.

* ולתושבי בני-ברק הזועמים -  אכן גם אנו שואלים למה? מדוע? וכיצד? משטרת ישראל לא יודעת לטפל בבעיות חמורות מעיין זו,  הפסיקו להלחם על שטויות ושיעמום עם ניידות כחולות ברחובות עירנו והשקיעו מרצכם במיגור תופעות הפשע בעיר !!   דיי !  תשכילו גם אתם שוטרים "חכמים" !!


עד כאן לבנתיים.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/1/2006 08:59 לינק ישיר 


hezi103101

אם אתה מדבר על החייל הדוס שלא יודע לטפל, תסביר לי כיצד עתה מעלה על לוח גב פצוע טראומה ללא צוארון, ומבלי לקבע לו את הראש עם הידים?!

תפסתם אותו מהגוף, והראש הטלטל לו, במקרה הייתי שם בכדי לאחוז את ראשו , אז יש לכם קצת מה ללמוד, במיוחד איך להתנהג תחת לחץ בשטח, כשיש מאות אנשים מסביב, דבר זה משום מה נורא הלחיץ אותך, או את אחד המתנדבים שם.. שצעק: "לא מפנה בלי משטרה"..

עוד דבר, התחלת פינוי, של מחוסר/מעורפל מבלי שהגעת לשלב ה C שלא לדבר על ה D וה E שבכלל לא ביצעתם, בשטח לפי מה שראיתי. (אם ביצעתם בתוך האמבולנס, אין לי תלונות..)

איך לא מפשיטים פצוע קטטה מחוסר/מעורפל הכרה? אולי הוא דקור מתחת לחולצה?!  


תוקן על ידי - צורםדוידוב - 25/01/2006 9:01:26



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-25/1/2006 07:27 לינק ישיר 

משהו מוזר לי במה שכתב חזי או איך שלא קוראים לו
הפראמדיק ראה את החולה ואמר לכם להמשיך בפינוי או שהוא בדק אותו לפני ???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/1/2006 02:18 לינק ישיר 

אופס, שוב קפצת לביקור השארת את חותמתך ולא נעים אבל אתה מבלבל את המח.

אני הייתי היום בתל השומר.   אמר לי אחד מהצוות במילים האלו "...... מסכן את חיים שלו. הוא ברח אתמול מהמיון ואם יתפסו אותו עוד פעם יהרגו אותו"

אינני יודע על איזה מחשוב אתה מדבר.

לגבי צוות הצלה שהיו במקום.   אין לי כח להתווכח איתך. תברר לפני שאתה כותב. (גם אם אתה לא ראית)
אגב, מי כיוון את האמבולנס דרך המירס, זה היה ???

לגבי איזה דוס ?   נדמה לי שכתבת בצורה לא מנומסת במקום בו אתה מתארח.  אני רואה גם שמחקו לך איזה שורה, לדעתי היו צריכים למחוק גם את השורה הזו !   קצת נימוס ודרך ארץ לא יזיק לך נערי הצעיר.   ואם קשה לך להתייחס בכבוד למי שמארח אותך אז מן הראוי שהנהלת הפורום תסביר לך את ע"י חסימה או מחיקת דבריך.

בכל מקרה, נמתין להתנצלותך.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/1/2006 01:13 לינק ישיר 

אז כה

זה לא נכון שהוא ברוח אתמול מתה"ש וזה בדוק על ידי מחשוב תה"ש

נכון לשעה 22:55 הוא לא היה בבית חולים

וגם אתמול לא היה הצלה באדמר מגור רק אני וברוך רובון ומה שהיה שם שיגיד לי את זה בפניים ויותר טוב יגיד לי מה עשיתי בדיוק לדוס הקטן
רק דן 45 שהוא בדרך שהמוקד  (אדיר) ביטול אותו

היה שם רק אחד שהוא לא בהצלה חייל דוס שאני מחפש כדי ללמוד אותו אך מטפלים בזה דבר

אתמול היה הפיני ע"י דן 46 בצוות ברוך רובין וחזי גוטמן
עם חברה לירקון 13 אבל בגלל שהפראמדיק מירקון אמר שאנחנו נמשיך את הפינוי לתה"ש

המשך לילה טוב

ועם לא יודעים לא כתבים אנשיים לפחות לא דברי שקר




חזי. יש ביטויים שגם אם אתה רגיל להשתמש בהם בחיי היום יום שלך ואתה חושב שהביטויים האלו הם ברמה גבוהה, אצלינו אל תשתמש בהם.  הפעם מחקתי את השורה. בתקווה שלא אצטרך בעתיד למחוק את כל דבריך.

תוקן על ידי - הצלה_רג - 25/01/2006 2:06:27



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/1/2006 00:45 לינק ישיר 

הנ"ל ברח כעת שוב מתה"ש.

אולי המחר צופה לנו עדכון מעניין ???!!!...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שיעור ב"חינוך" נוסח בני ברק!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext