בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הרוגה בתאונת דרכים בנתיבי איילון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/1/2006 15:24 לינק ישיר 
הרוגה בתאונת דרכים בנתיבי איילון
מצורף קובץ

 


 


ביום שישי סמוך לשעה 15:00 ארעה תאונת דרכים בכביש 20 - נתיבי איילון מדרום לצפון סמוך לצומת גלילות, בין שני כלי רכב פרטיים.


 


כונן מד"א "הצלה גוש-דן" שלום הורן שהגיע במהירות למקום החל להגיש עזרה לאחד הנוסעות שהיתה  לכודה ברכבה ופצועה באורח קשה.



נט"ן מד"א ירקון שהגיע למקום פינה אותה במצב אנוש קשה לבי"ח בלינסון, אולם בכניסה לביה"ח נקבע מותה.


 


מהמקום פונו בנוסף שני פצועים קל.


 


 





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/1/2006 15:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/1/2006 20:49 לינק ישיר 

לתאונה חשו מיד גם הכוננים ישראל רוסט  כונן 363   והר' שמואל אביצור 466כונן הצלה גוש-דן והגישו את הטיפול הראשוני במיומנות רבה.  ישר כח      גם להם מגיע קרדיט לא כך ? תוקן על ידי - hazala101 - 30/01/2006 0:25:29



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2006 10:41 לינק ישיר 

 

אני שמח שהבאת דעה_אחרת נוספת, העשרת את ידיעותנו ומצאת לנכון לפרסם את הדברים אותם ראוי לכתוב. נקווה שהכוננים ייטיבו לדווח על כל חבריהם שהושיטו יד באירועים השונים.

 נציין, שהשניים הנ"ל הם חובשים בכירים ונמנים על צוות צפון ת"א.

 יישר כח!

 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2006 20:46 לינק ישיר 

2 הפצועים קל פונו לביה"ח "איכילוב" בת"א ע"י דן 57 נהג מתנדב מת"א



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הרוגה בתאונת דרכים בנתיבי איילון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext